تاریخ انتشار: 1396/02/20 20:49
کد خبر: 211591

مربی گلرهای پرسپولیس در کرواسی شاطر نانوایی بوده/ بیرانوند دارد افت می‌کند

مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس به شدت از عملکرد علیرضا بیرانوند در بازی با الوحده انتقاد می‌کند و او را در این دیدار در حد پیت حلبی هم نمی‌داند.
مربی گلرهای پرسپولیس در کرواسی شاطر نانوایی بوده/ بیرانوند دارد افت می‌کند

وحید قلیچ‌ مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس به شدت از عملکرد علیرضا بیرانوند در بازی با الوحده انتقاد می‌کند و او را در این دیدار در حد پیت حلبی هم نمی‌داند چرا که توپ اگر به پیت حلبی بخورد برمی‌گردد اما به بیرانوند خورد و وارد دروازه شد. البته از نظر قلیچ مقصر اصلی مربی گلرهای پرسپولیس است چون او در کرواسی شاطر بوده و یک نانوا نمی‌تواند برای دروازه‌بان‌های پرسپولیس کاری بکند.

پرسپولیس در آزادی الوحده را برد و از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. بازی چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود اما دو تا گل بد خوردند. پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و ان‌شاءا... بازی بعد را هم ببرند تا دل مردم شاد شود چون عده‌ای می‌گویند پرسپولیس همیشه تا اینجا می‌آید و حذف می‌شود اما باید کاری کنند تا حرف آن عده عوض شود.

 

فکر می‌کردید الهلال در بازی دیگر گروه فوتبال پاک را به نمایش بگذارد و الریان را ببرد تا پرسپولیس صعود کند؟

من می‌دانستم چنین اتفاقی می‌افتد چون آنها کارشان درست است. آنها هرچه که باشند باز هم به فکر خودشان هستند و اول شرایط خودشان را در نظر می‌گیرند به همین دلیل می‌دانستم که الهلال جوانمردانه بازی می‌کند.

از طارمی هم خیلی انتقاد می‌شد اما در این بازی هت‌تریک کرد. در این رابطه چه نظری دارید؟

خیلی خوب بود. طارمی نشان می‌دهد که روزبه‌روز دارد به دانش فوتبالش اضافه می‌شود و این اتفاق خیلی خوبی برای طارمی است و اگر این‌طوری پیش برود یک روزی در تیم‌های خوب خارجی بازی می‌کند.

بیرانوند مقابل الوحده دو تا گل بد خورد. در مورد عملکرد او چه صحبتی دارید؟

بیرانوند برعکس طارمی سیر نزولی دارد و به جای اینکه بالا برود و پیشرفت کند، پایین می‌آید و این خیلی بد است. چون بیرانوند یک گلر ملی‌پوش است و سیر نزولی برایش خیلی بد است. اگر من را جای او در این بازی درون دروازه می‌گذاشتند بهتر بود چون مثل پیت حلبی توپ به من می‌خورد و برمی‌گشت و چنین گل‌هایی نمی‌خوردم و اجازه نمی‌دانم دروازه پرسپولیس این‌طوری باز شود اما بیرانوند پیت حلبی هم نبود و توپ به او خورد و وارد دروازه شد و این برای گلر ملی‌پوش بد است. البته همه این‌ها برمی‌گردد به مربی گلرهای پرسپولیس که در تمرینات چکار می‌کند. آیا یک نانوا می‌تواند برای گلرهای پرسپولیس کاری بکند؟ مربی گلرهای پرسپولیس در کرواسی شاطر بوده و حالا می‌خواهد برای دروازه‌بان‌های این تیم بزرگ و پرطرفدار چکار کند.

عده‌ای هم می‌گویند بیرانوند از جایگاهش در درون دروازه پرسپولیس مطمئن است و به همین دلیل افت کرده است. این نظریه را قبول دارید؟

درست است و این حرف را قبول دارم چون پرسپولیس الان گلری ندارد که بیرانوند را تهدید کند. گلر دوم و سوم پرسپولیس چه کسانی هستند؟ بیرانوند در تیم‌ملی هم به خاطر اینکه گلر پرسپولیس است بازی می‌کند.

یعنی بیرانوند در حد تیم‌ملی نیست؟

در حد تیم‌ملی هست اما الان نه و در حال حاضر شرایط تیم‌ملی را ندارد چون گل‌های بدی می‌خورد و یک گلر ملی‌پوش نباید چنین گل‌هایی بخورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6jgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مهدی پور و مسلمان در بین 10 هافبک خلاق آسیا                         عمرعبدالرحمن بالاتر از مسلمان و مهدی پور

پرسپولیس- لخویا؛ دیداری مهیج و سرنوشت ساز
بررسی افتخارات قهرمان قطر رقیب پرسپولیس ایران