تاریخ انتشار: 1402/04/02 19:01
کد خبر: 3919

ژوتا:کفش‌هایم را عوض کردم، طلسم گل نزدن شکست!

دیوگو ژوتا اعتراف کرد عوض کردن کفش‌هایش باعث شده بعد از یک سال گل نزدن، دوباره روی نوار گلزنی بیفتد.
ژوتا:کفش‌هایم را عوض کردم، طلسم گل نزدن شکست!

مهاجم پرتغالی تا 17 آوریل صبر کرد تا سرانجام در این فصل پایش به گلزنی باز شد. به این ترتیب، او بیش از 12 ماه منتظر ماند تا بتواند دوباره برای لیورپول گل بزند.

اما وقتی پای او به گلزنی باز شد، سیلی از گل‌ها به سویش روانه شد، تا جایی که در 9 بازی هفت بار دروازه حریفان را باز کرد. البته ژوتای 26 ساله می‌گوید خرافاتی نیست ولی معتقد است کفش‌های جدیدش کمک کرده تا مهاجم گلزن قبل شود.

1890494

ژوتا در این باره گفت: «با کفش‌های قبلی اصلا گل نزدم و اگر مهاجم باشی، این یک مساله روحی و روانی است. با خودم فکر کردم شاید دلیلش کفش‌ها باشد و باید آن‌ها را عوض کنم. بعد گل زدم و همه چیز حس خوبی داشت. این‌ها فقط ابزار کار هستند ولی وقتی به آن‌ها نگاه می‌کنی، می‌‌بینی که به تو احساس متفاوتی می‌دهند.»

از ستاره لیورپول پرسیده شد، قبل از بازی مراسم آیینی خاصی انجام نمی‌دهد؟ او جواب داد: «سعی می‌کنم این کار را نکنم چون خیلی سخت است که همه کارها را درست مثل دفعه قبل انجام دهی. بعد اگر یکی از این کارها را به هر دلیلی انجام ندهی، همین اول کار یک بر صفر عقب هستی. ولی اگر کفش‌ها حس خوبی می‌دهند و داری گل می‌زنی... یادم است کریم بنزما همیشه یک جفت کفش را می‌پوشید. وقتی داری گل می‌زنی، مخالفت با این مساله سخت است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7pj4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخباری: استقلال در کورس قهرمانی است و ما برای فرار از سقوط می‌جنگیم