تاریخ انتشار: 1396/05/29 22:27
هتریک تعویض تیم؛
کد خبر: 187719

رسول خطیبی خواهان حضور مهاجم جنجالی در تیمش شد!

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز خواهان حضور مهاجم جنجالی در تیمش شد.
رسول خطیبی خواهان حضور مهاجم جنجالی در تیمش شد!

 امشب (یکشنبه) جلسه نهایی درخصوص انتقال مالکیت باشگاه ماشین سازی تبریز به محمدرضا زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز تشکیل شد و مالکیت ماشین سازی نیز همانند گسترش فولاد به زنوزی رسید تا او با سرمایه گذاری مناسب بتواند مجددا ماشین سازان را راهی لیگ برتر کند.

از نکات جالب توجه جلسه امشب مسئولین ماشین سازی و مالک جدید، تاکید رسول خطیبی روی مهاجم جنجالی اش بود. رسول خطیبی بارها تاکید داشت تا قرارداد مهرداد بایرامی مجددا در هیات فوتبال ثبت شود و تیم به وجود او نیاز دارد.

شاید اصرار خطیبی به حفظ این بازیکن بخاطر دستان خالی وی روی نیمکت باشد زیرا علنا ماشین سازان به غیر از بایرامی تنها یک مهاجم هدف به نام محسن دلیر دارند که با نبود بایرامی، فصل سختی را سپری خواهند کرد و باتوجه به شواهد موجود، بایرامی ظرف چند روز آینده قرارداد جدیدی را با این تیم تبریزی منعقد خواهد کرد.

ضمنا این نکته نیز قابل توضیح است که بایرامی پیش تر با مس کرمان قراداد امضا کرده بود و به ماشین سازی پیوست و پس از آنکه قراردادش را با ماشین سازی فسخ کرد، قصد دارد مجددا به سبزپوشان ملحق شود که باید گفت بایرامی در تعویض تیم، هتریک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v99e6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطیبی: بایرامی قبل از مذاکره با مس با ما قرارداد امضا کرده بود
عمران زاده در لیست ما قرار نداشت؛

نیاز مبرم تیم رسول خطیبی به یک مدافع چپ باتجربه
ماشین سازی هنوز تکمیل نشده است؛

صادق گشنی به ماشین سازی تبریز پیوست
با عقد قراردادی یک ساله؛