تاریخ انتشار: 1396/05/23 09:56
کاپیتان شاهین بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 189067

حمیدرضا سلیمانی: تیم خوبی بسته شده و مدعی صعود هستیم

کاپیتان تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: حمایت شورای اسلامی شهر بوشهر و شهرداری بوشهر از تیم شاهین در دو سال گذشته شرایط تازه ای را برای این تیم پرهوادار بوجود آورده است.
حمیدرضا سلیمانی: تیم خوبی بسته شده و مدعی صعود هستیم

 حمیدرضا سلیمانی جوان چپ پای خاطره انگیز شاهین که در سال 1386 در شاهین عضویت داشته و در سال 88 نیز طعم شیرین صعود را با سفیدپوشان بوشهری را تجربه کرده است ابن بازیکن هم اکنون با کوله باری از تجربه به کمک تیم سابقش آمده تا این بار با بستن بازوبند کاپیتانی وظیفه ای خطیر را در تیم بزرگ و پر طرفدار شاهین بر عهده بگیرد.

حمید رضا سلیمانی در گفتگویی اظهار داشت: هدف تمامی بازیکنان کنونی که از بازیکنان مطرح و با تجربه که حتی سابقه بازی در لیگ برتر و لیگ دسته یک نیز در کارنامه خود دارند صعود و سربلندی شاهین است و برای این هدف با تمام قدرت وارد رقابتها خواهیم شد.

کاپیتان شاهین شهرداری بوشهر اشاره کرد: حمایت شورای اسلامی شهر بوشهر و شهرداری بوشهر از تیم شاهین در دو سال گذشته شرایط تازه ای را برای این تیم پرهوادار بوجود آورده و بازیکنان با آرامش و اطمینان خاطر خاصی مشغول انجام تمرینات هستند و امیدوارم این حمایت ها در فصل جاری مضاعف شود.

سلیمانی افزود: سرمایه گذاری باشگاه در 5 رده سنی و زحمات و درایت مربیان در تیمهای پایه باشگاه شاهین شهرداری باعث شده نسلی تازه از بازیکنان بومی و شایسته در راه باشد که نوید روزهای درخشانی برای فوتبال بوشهر دارند.

وی با اشاره تاثیر بالای هواداران شاهین در موفقیت تیم گفت: پس از 5 سال دوباره به شاهین بازگشتم اما شاهدم همان عشق و علاقه به نام شاهین در بین هواداران وجود دارد و برای این عزیزان تفاوتی ندارد که شاهین در چه جایگاهی حضور دارد که این مهم بسیار ارزشمند و قابل احترام است.

سلیمانی در پایان تاکید کرد: با همکاری مدیریت باشگاه و درایت کادر فنی تیم خوبی بسته شده و با حمایت هواداران همیشه در صحنه شاهین با تمام توان برای صعود تلاش خواهیم کرد.

مصاحبه: "عبدالرضا کللی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9wdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک هجومی آلومینیوم اراک به شاهین بوشهر پیوست
دومین ورودی شاهین در فصل جدید؛

راه آهن بی صاحب بجای شاهین با انگیزه و پر هوادار!
آن دو امضای معروف/ جای تاسف همچنان باقیست؛