تاریخ انتشار: 1397/10/16 12:00
کد خبر: 114943

اعتراض مجدد پرسپولیسی ها به رای کمیته انضباطی

مدیران باشگاه پرسپولیس در پی اعتراض مجدد به رای کمیته انضباطی بابت محرومیت سرمربی تیم شان هستند.
اعتراض مجدد پرسپولیسی ها به رای کمیته انضباطی

برانکو ایوانکوویچ طی حکمی از سوی کمیته انضباطی که به امضای ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال رسید و به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، از یک جلسه همراهی تیم فوتبال پرسپولیس محروم شده است.

در حکم فدراسیون فوتبال که در آن به ماده ۵۷ مقررات انضباطی استناد شده است، برانکو به دلیل آنچه «اعتراض شدید به داوری، اهانت به سازمان لیگ و بیان آن به نماینده فدراسیون، همچنین تکرار آن در پایان مسابقه» خوانده شد، با یک جلسه محرومیت و ۵ میلیون تومان جریمه نقدی روبرو شد. باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل اعتراض‌ها به امر داوری که آن را سبب تحریک تماشاگران دانسته اند، طبق همین ماده، به ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است. در پایان حکم نیز آمده: «این احکام قطعی است و به معنای غیر قابل تجدید نظرخواهی بودن تلقی می‌شود.»

با این حال یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس به ما گفت: «به دنبال آن هستیم تا بار دیگر به این ماجرا اعتراض کنیم. البته بیانیه دادیم و اعتراض شفاهی هم داشتیم، اما اگر بدانیم تاثیری دارد، اعتراض کتبی هم انجام می‌دهیم، زیرا تصورمان بر این است که عدم حضور برانکو به خصوص در بازی مهمی مثل دیدار با پدیده در هفته شانزدهم، می‌تواند آسیب جدی به تیم وارد کند.»

چند روز قبل نیز، مصطفی قنبرپور مدیرتیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه‌ای گفته بود: «از این تصمیم تعجب کردیم، چون تا قبل از این و همانطور که هواداران هم گفته‌اند تا قبل از اعتراض سپاهان، شاهد چنین برخوردی نبودیم. صحبت‌هایی از این دست از سوی دیگران با شدت و کثرت بیشتر بیان شد و شاهد هیچ واکنشی نبودیم. قبل از همان بازی با ذوب آهن، کم نبودند افرادی که با ایجاد هجمه علیه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، داوران و کل مملکت را مستقیم و غیر مستقیم مورد اتهام قرار دادند، ولی حتی تذکر و توبیخ دریافت نکردند. در عمل، با سکوتی که وجود داشت، عوامل باشگاه از جمله آقای برانکو وادار به واکنش شدند. اگر با آن مسائل برخورد مناسب می‌شد، اصلا این صحبت‌ها پیش نمی‌آمد و قطعا قبل از آقای برانکو و بیشتر از ایشان به گواه مستنداتی که وجود دارد، افراد و باشگاه‌هایی بوده‌اند که با توجه به این حکم، باید با برخورد انضباطی روبرو می‌شدند و نشدند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgj9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جالب ترین نکته درخصوص محرومیت برانکو؛ اول حکم بازی دوم را دادند