تاریخ انتشار: 1397/09/30 23:57
کد خبر: 116791

ابتدا کسی چندان به تیم ملی امید توجهی نمی‌کرد

مهاجم تیم ملی امید معتقد است شرایط مطلوبی دارند و در صورت بهبود بازی‌های تدارکاتی، شرایط خوبی برای المپیکی شدن پیدا می ‌کنند.
ابتدا کسی چندان به تیم ملی امید توجهی نمی‌کرد

امیر روستایی در مورد شرایط اردوی تیم ملی امید اظهار کرد: دو بازی دوستانه مقابل تیم امید سوریه خیلی به روند آماده‌سازی ما کمک کرد و مسابقات خوبی بود.

او ادامه داد: در بازی اول شناخت کافی نسبت به امیدهای سوریه نداشتیم ولی در مسابقه دوم خیلی بهتر عمل کردیم و حتی علاوه بر ۳ گلی که زدیم، سه، چهار موقعیت گلزنی داشتیم که با بدشانسی توپ‌های ما به گل نرفتند.

مهاجم ملی پوش پیکان درباره افزایش دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی امید عنوان کرد: مطمئنا هر اندازه مسابقات دوستانه بیشتر باشد، می‌تواند تیم امید را برای رسیدن به المپیک کمک کند و شرایط را بهتر از همیشه کند؛ اوضاع تیم ۱۰۰ درصد روز به روز بهتر می‌شود و می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

روستایی یادآور شد: ابتدا کسی چندان به تیم ملی امید توجهی نمی‌کرد، اما با توجه به بردهایی که در دیدارهای دوستانه داشتیم و شرایط خوبی که با درایت کادر فنی تیم و کمک بزرگان و پیشکسوتان رقم زدیم، نگاه‌ها را به امیدهای ایران بازگرداندیم و ان‌شاالله بتوانیم با بازی‌های دوستانه بهتر با تیم‌های مطرح‌تر، شرایط را برای المپیکی شدن هموار کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgmyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استیلی: فدراسیون تدارکات خوبی برای تیم امید در نظر گرفته است