تاریخ انتشار: 1396/08/17 14:39
کد خبر: 174643

گاو خشمگین منچستر سیتی

برایش در لیسبون یک نام انتخاب کرده بودند؛ پیش از اینکه به تیم اصلی بنفیکا بیاید، بدرخشد و به‌عنوان دومین دروازه‌بان گران تاریخ راهی منچسترسیتی شود.
گاو خشمگین منچستر سیتی

 ادرسون مورائس در پرتغال به «گاو» معروف بود. از همان گاوهایی که در اسپانیا و مکزیک به میدان مبارزه می‌آیند و به پرچم قرمزی که در دستان گاوبازهای پر فیس و افاده است، واکنش خشمگینی نشان می‌دهند. برای مورائس برزیلی، توپ نقش همان پرچم قرمز را بازی می‌کند. هنوزهم با توجه به خط حمله قدرتمند منچسترسیتی، بسیاری بر سر این بحث می‌کنند که خرید یک دروازه‌بان به قیمت 34میلیون و 900هزار پوند، حرکتی هوشمندانه برای سیتیزن‌ها بوده است یا خیر. البته بازی مورائس نقص ندارد و این موضوع اطمینان خاطر را برای پپ گواردیولا به‌وجود آورده است.

مارس2015 بود که ژولیو سزار یک روز قبل از بازی مهم بنفیکا و اسپورتینگ مصدوم شد و کادرفنی بنفیکا تصمیم گرفت به یک سنگربان جوان و بی‌تجربه میدان بدهد. آنها بازی را یک بر صفر بردند و مورائس در یک بازی بسیار مهم، کلین‌شیت کرد. ماه میلادی گذشته، ضربه سنگین سادیو مانه به صورت او باعث شد پزشکان 8بخیه به او بزنند اما مورائس فقط می‌خواست که زودتر به میادین بازگردد. در این شرایط او به تیم ملی دعوت شد و نخستین بازی ملی‌اش را برای سلسائو مقابل شیلی انجام داد و در اولین بازی ملی هم کلین‌شیت کرد.

سال2008 در آکادمی سائوپائولو مورد تست قرار گرفت. مربیانش گفتند که او خوب است و مورائس را انتخاب کردند اما یک‌سال بعد گذاشتند که به راحتی از باشگاه خارج شود و در 15سالگی به بنفیکا برود؛ اشتباهی که شاید به‌خاطرش هرگز خود را نبخشند. برای ادرسون، بنفیکا و پرتغال رویایی‌ بود که به حقیقت پیوسته بود. او عاشق پرتغال شد و هنوزهم عاشقش است. هر فرصتی که به‌دست می‌آورد، چمدانش را می‌بندد و به‌همراه همسر برزیلی‌اش لایس و دختر 5ماهه‌اش یاسمین راهی لیسبون می‌شود.

در منچسترسیتی روی فرناندینیو به‌عنوان یک دوست حساب ویژه‌ای باز کرده و این ستاره برزیلی گاهی مترجم هموطنش است و البته اگر موردی در شهر منچستر باشد، او ادرسون را راهنمایی می‌کند. نیکولاس اوتامندی آرژانتینی هم کمک خوبی برای ادرسونی است که کلاس زبان انگلیسی نیز می‌رود.

برگ برنده پپ گواردیولا این روزها سخت تلاش می‌کند تا نظر تیته را بیشتر به‌خود جلب کند تا شاید او نیز یکی از مسافران طلایی روسیه باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vk6lp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت ادرسون به تمرینات منچسترسیتی با کلاه محافظ