تاریخ انتشار: 1396/07/24 18:16
پیروزی صبای قم مقابل راه آهن؛
کد خبر: 177919

اولین پیروزی افاضلی با صبا در لیگ/ راه آهن امتیاز بگیر نیست!

شاگردان هومن افاضلی موفق شدند با برتری مقابل راه‌آهن به نخستین پیروزی فصل برسند.
اولین پیروزی افاضلی با صبا در لیگ/ راه آهن امتیاز بگیر نیست!

 تیم‌های پایین جدولی راه‌آهن تهران  صبای قم که تا پایان هفته هشتم به ترتیب در رده‌های هجدهم و شانزدهم جدول لیگ یک بودند از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه اکباتان تهران نهمین بازی فصل را مقابل هم برگزار کردند.

صبایی‌ها که بعد از حضور هومن افاضلی چهار تساوی و یک باخت داشتند به دنبال کسب پیروزی برابر راه‌آهن قعرنشین بودند ولی اخراج جهانگیر عسگری، بهترین گلزن این فصل قمی‌ها در دقیقه ۳۰ کارشان را سخت کرد و موجب شد راه‌آهن حملاتی روی دروازه حسین ناییجی داشته باشد.

شاگردان افاضلی با ایستادگی مقابل حملات راه‌آهن در لحظات پایانی نیمه اول موقعیتی به دست آوردند که سعید حلافی موفق شد آن را تبدیل به گل کند تا برنده به رختکن بروند.

صبا با وجود اینکه با یک بازیکن کمتر به کارش ادامه می‌داد در نیمه دوم از تک گل خود محافظت کرد تا به پیروزی یک بر صفر خارج از خانه مقابل راه‌آهن برسد و با کسب نخستین برد فصل ۸ امتیازی شود و با یک پله صعود در رده پانزدهم جدول جای بگیرد؛ ضمن اینکه راه‌آهن هم با اخراج فرشاد قاسمی در لحظات پایانی مسابقه ۱۰ نفره بازی می‌کرد.

ترکیب دو تیم؛

راه آهن: محمد نیارکی - بهمن شیردانی - صابر خوشنام - حکمت فولاد وند - حسن جوادی - فرشاد قاسمی - سپهر روزی طلب - مهران قاسمی - حسین امامیان - محمد شاه محمدی - رضا معقولی

سرمربی: محسن بیاتی نیا

صبای قم: محمد حسین نائیجی - حسن کریمی  - ابراهیم لطفی - علی امیری - محمد رحمتی - کمیل محمدی - سعید حلافی - کیوان وحدانی - داوود بهادری - جهانگیر عسگری - امید ابوالحسنی

سرمربی: هومن افاضلی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkrej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده راه آهن را به مقصد لیگ برتر ترک کرد!

آمار باخت راه‌آهن در لیگ یک به عدد بدی رسید
اختصاصی| در بازی با مس‌رفسنجان رخ داد؛

صبا از شکست گریخت/ پاداش گل زد اما ناجی نشد!
تساوی صبای قم و شهرداری ماهشهر؛