تاریخ انتشار: 1395/12/18 16:09
مدیرعامل راه آهن مطرح کرد؛
کد خبر: 224419

رشیدی: سرمربی پارس‌جنوبی مستقیماً تماس نگرفته، واسطه‌ها زنگ زدند

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با بیان اینکه واسطه‌ها از طرف باشگاه پارس جنوبی به بازیکنان تیمش زنگ زده‌اند ابراز امیدواری کرد که او در این باره اشتباه کرده باشد.
رشیدی: سرمربی پارس‌جنوبی مستقیماً تماس نگرفته، واسطه‌ها زنگ زدند

به گزارش فرتاک ورزشی، حسین رشیدی در خصوص صحبت‌های مطرح شده درباره تماس اعضای تیم پارس جنوبی با بازیکنان راه‌آهن در گفت و و با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: این طور که به ما اطلاع دادند، شب قبل از مسابقه با پارس جنوبی، یکی از بازیکنان به یک باره اردوی تیم را ترک کرد که ما این اتفاقات را پیگیری می‌کنیم. در اینکه تماسی گرفته شده شکی نیست اما می‌گویند سرمربی تیم حریف مستقیماً تماس نگرفته و واسطه‌ها به بازیکنان زنگ زده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مورد به سند کافی نرسیده است، گفت: از سازمان لیگ هم آقایان بهاروند و محمودزاده با ما تماس گرفتند و گفتند هر کاری از آنها بربیاید، انجام خواهند داد. ان‌شاءالله که ما در این مورد اشتباه کرده باشیم یا اینکه تماس‌ها با منظور نبوده باشد.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با اشاره به مشکلات این باشگاه خاطرنشان کرد: همه می‌دانند با چه سختی‌هایی بازی می‌کنیم و این حرکات هم واقعاً زشت است. صددرصد این اتفاقات را پیگیری می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwd8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلفن های مشکوک در لیگ یک هم چنان ادامه دارد/ دشمن مخفی حریف اول نامردی!
اختصاصی| یادداشت روز؛

لیست 19 نفره راه آهن اعلام شد
اختصاصی یاران دین‌محمدی به خط شدند؛

لیست 19 نفره پارس جنوبی مقابل راه آهن اعلام شد
اختصاصی| یاران تارتار به خط شدند؛