تاریخ انتشار: 1395/12/14 15:38
اختصاصی| مهاجم خیبر مطرح کرد؛
کد خبر: 225319

محسن دوستان: لیگ یک فشرده‌تر از لیگ برتر است

محسن دوستان مهاجم تیم فوتبال خیبرخرم آباد باتجربه حضور در رقابت‌های امیدهای لیگ‌برتر می‌گوید بازیکنانی که در لیگ یک فوتبال بازی می‌کنند در سطح بالایی قرار دارند.
محسن دوستان: لیگ یک فشرده‌تر از لیگ برتر است

به گزارش فرتاک ورزشی، دوستان درباره دیدارشان با نفت‌مسجدسلیمان گفت: پیش از بازی مسجدسلیمان تمرینات خوبی را انجام دادیم تا بتوانیم از سد حریف گذر کنیم که با کمک خدا، زحمت های کادرفنی و تلاش بچه های تیم توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. در نیمه اول توپ کاملا دست ما بود و با توپ گیری از حریف به گل پیروزی بخش دست پیدا کنیم. در نیمه دوم ما برای حفظ گلمان عقب کشیدیم اما نفتی ها فشار زیادی روی دروازه ما داشتند که در نهایت با درایت خوب بچه ها اجازه ندادیم آنها به گل برسند.

وی در خصوص هت‌تریک ‌شان در هفته‌ای اخیر هم خاطرنشان کرد: 3 برد متوالی در لیگ یک خیلی سخت است و ما تلاش خیلی زیاد مخصوصا همدلی و همیاری بچه ها که از سه هفته پیش هم قسم شدیم که مثل برادر هماهنگ باشیم بازی های خوبی را به اجرا گذاشتیم و با دوندگی، تلاش و ایثار بچه ها به این سه برد برسیم.

مهاجم تیم فوتبال خیبرخرم آباد درباره اینکه آیا خیبر را می‌توان جز سقوطی‌ها دانست می‌گوید: من به شما می گویم که به هیچ عنوان خیبر را جز گزینه های سقوط ندانید و اینطور نیست. خیبر اگر مشکلات مالی اش از ابتدا فصل تا به الان حل می شد می توانست در کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر باشد. اگر مشکلات مالی از ابتدای فصل گریبانگیر رتبه مان بالاتر از این ها قرار می گرفت. با 3 برد این هفته ها توانستیم به طور کامل از منطقه خطر دور شویم که امیدوارم در ادامه بتوانیم این روند مثبت را طی کنیم تا از آبروی تیم خیبر دفاع کنیم.

وی در مقایسه لیگ یک با لیگ‌برتر می‌گوید: سال گذشته با تیم امیدهای صبا در لیگ برتر بازی می کردم، در لیگ برتر بزرگسالان بازی نکردم اما می توانم بگویم که لیگ یک به نسبت لیگ برتر خیلی سخت تر است و واقعا بازی ها فشرده هستند و تمام تیم ها در یک سطح هستند و همانطور که در این هفته نتایج را مشاهده کرده اید تیم اول یا آخر در این رقابت ها معنا و مفهومی ندارد. به دلیل فشردگی این رقابت ها با تاکتیک های هجومی و دفاعی روبه رو هستید. اگر بخواهید مقایسه کنید می بینید که لیگ یک فشردگی بیشتری به نسبت لیگ برتر دارد که هرکسی نمی تواند در این رقابت ها پا به میدان بگذارد. به اعتقادم بازیکنانی که در لیگ یک بازی می کنند در سطح بالایی قرار دارند.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwjlj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی عبدی: برای سه امتیاز به کرمان می‌رویم
اختصاصی| زننده گل سه امتیازی خیبر مطرح کرد؛

هت‌تریک برد مقابل هت‌تریک شکست
اختصاصی| در هفته بیست و ششم رخ داد؛

دل کندن از قعر جدول با تیپ‌های متفاوت حقدوست
اختصاصی| گزارشی ویژه از عملیات پاکسازی خاطرات بد؛