تاریخ انتشار: 1395/08/21 18:40
کد خبر: 249691

تساوی نفت مسجدسلیمان مقابل فولاد یزد/ تقسیم امتیازات در دقیقه 94!

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک بازی خانگی مقابل فولاد یزد با تساوس یک بر یک متوقف شد.
تساوی نفت مسجدسلیمان مقابل فولاد یزد/ تقسیم امتیازات در دقیقه 94!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم‌های پایین جدولی نفت مسجدسلیمان و فولاد یزد برای کسب پیروزی و فاصله گرفتن از منطقه سقوط جدول لیگ یک به دیدار هم رفتند. تماشاگران مسجدسلیمانی هم بعد از پیروزی این تیم در جام حذفی به استادیوم شهید بهنام محمدی آمدند تا با حمایت از زردپوشان نفت شاهد شکسته شدن طلسم این تیم در لیگ دسته اول و پیروزی شاگردان سهراب بختیاری‌زاده باشند.

بازی را بازیکنان نفت مسجدسلیمان تهاجمی آغاز کردند و در بیست دقیقه ابتدایی بر توپ و میدان مسلط بودند. نفتی‌ها در دقیقه هفتم اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور چنین نظری نداشت و در دقیقه 18 نیز اکبر آفاقی یک موقعیت خوب را در محوطه جریمه فولاد یزد از دست داد. فولادی‌ها در حدفاصل این دو صحنه، دروازه تیم نفت را با یک ضربه راه دور هدف قرار دادند که پورمحمد دروازه‌بان میزبان با جاگیری مناسب توپ را مهار کرد. 

بعد از اینکه بازی برای دقایقی در میانه میدان دنبال می‌شد، بازیکنان نفت در دقایق انتهایی نیمه نخست حملات دیگری روی دروازه فولاد یزد طراحی کردند و در دقیقه 37 باز هم اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور مسابقه، خطای شبیه‌سازی علی کیانی‌فر بازیکن نفت را اعلام کرد و به وی کارت زرد داد. ضربه سر میلاد  صالح‌وند و شوت اکبر آفاقی در ادامه این نیمه هم کارساز نشد و نیمه اول با تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.

نیمه دوم را باز هم یاران نفت تهاجمی آغاز کرده و با ضربه سر علی کیانی‌فر دروازه فولاد یزد را تهدید کردند اما مدافع تیم میهمان این توپ را از دهانه دروازه دفع کرد و لحظاتی بعد دروازه نفت مسجدسلیمان گشوده شد. این گل با ضربه ایستگاهی رضا نبی‌زاده رقم خورد که به زیبایی دروازه نفت را گشود.

شاگردان سهراب بختیاری‌زاده که نمی‌خواستند در خانه برابر تیم ته جدولی فولاد یزد شکست بخورند، بعد از دریافت این گل دست به حمله زدند تا نتیجه را جبران کنند. نفتی‌ها در اواخر نیمه دوم و با توجه به 10 نفره شدن تیم فولاد یزد، سه بار با ضربات میلاد  صالح‌وند، اکبر آفاقی و ایمان رئیسی‌نسب دروازه فولاد یزد را هدف قرار دادند اما این توپ‌ها تبدیل به گل نشدند و در سمت مقابل نیز سیدجواد شفیعی‌پور در موقعیت تک‌به تک نتوانست دروازه نفت را باز کند.

نفتی‌ها سرانجام در دقیقه چهارم وقت تلف شده موفق شدند از شکست خانگی برابر تیم 10 نفره فولاد یزد رها شوند. کرنر ارسالی ایمان رئیسی‎نسب با ضربه سر میلاد صالح‌وند و تشخیص کمک داور اول میدان، گل اعلام شد و نفت مسجدسلیمان به گل تساوی رسید.

شاگردان سهراب بختیاری‌زاده با تساوی در بازی امروز در مجموع 13 امتیازی شدند و در رده سیزدهم جدول باقی ماندند. فولاد یزد هم با 10 امتیاز در رده شانزدهم جدول باقی ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vy5np

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نفت مسجدسلیمان-فولاد یزد/ نفت فولاد را ذوب میکند یا فولاد نفت را به آتش میکشد