تاریخ انتشار: 1395/07/25 16:38
کد خبر: 255319

دیدارهای نیمه نهایی؛مصاف انتقامی نوشاد و نیما / احدی و نوروزی هم به مصاف هم می روند

دیدارهای مرحله نیمه نهایی دسته برتر تنیس روی میز تا دقایقی دیگر برگزار و برادران عالمیان به مصاف هم می روند و از سویی دیگر نوروزی و احدی به مصاف هم خواهند رفت.
دیدارهای نیمه نهایی؛مصاف انتقامی نوشاد و نیما / احدی و نوروزی هم به مصاف هم می روند

به گزارش سرویس ورزش های راکتی فرتاک ورزشی، مسابقات دسته برتر تنیس روی میز بزرگسالان کشور که از صبح دیروز در مجموعه ورزشی انقلاب سالن آکادمی تنیس روی میز آغاز شده است، به مراحل حساس خود نزدیک شده و تا دقایقی دیگر مرحله نیمه نهایی آن برگزار خواهد شد.

در مرحله نیمه نهایی دو بازیحساس را پیش رو خواهیم داشت که در مهم ترین آن می توان به دیدار برادران عالمیان اشاره نمود که از حساسیت خاصی برخوردار  و برنده آن راهی فینال مسابقات خواهد شد.

 

نوشاد برای رسیدن به نیمه نهایی در مرحله گروهی مقام اول را به دست آورد و در مرحله جدول حذفی، در ابتدا از سد میرالماسی عبور کرد و در بازی بعدی به مصاف پوریا عمرانی از مازندران رفت و توانست با عبور از سد این حریف راهی مرحله نیمه نهایی شود تا به مصاف برادر خود برود، حریفی که در آخرین مسابقات رسمی  و در انتخابی المپیک ریو بازی را به آن واگذار کرده بود و الان باید در این بازی مشخص نماید که آیا آن باخت اتفاقی بوده یا این که از این پس باید تحت نام نیما حضور داشته باشد.

 

nima

نیما عالمیان هم در مرحله گروهی مقام اول گروه شد و در مرحله حذفی ابتدا از سد میدیا لطف اله نسبی عبور کرد و در ادامه توانست حمیدرضا طاهرخانی را از پیش رو بردار تا به مرحله نیمه نهایی برسد.

در آن سوی جدول نیز مهران احدی و افشین نورزوی دو بازیکن ملی پوش و با تجریه ایران به نیمه نهایی رسیده اند و باید بخت خود را برای حضور در فینال مسابقات بیازمایند.

photo_2016-10-16_05-35-40

احدی در مرحله حذفی در بازی اول از سد حاجیئی عبور کرد و در دومین بازی به مصاف حنطه رفت که با پیروزی در برابر این بازیکن وارد مرحله نیمه نهایی شد تا برای حضور در فینال بخت خود را با افشین نوروزی بیازماید.

افشین نوروزی نیز در جدول حذفی ابتدا از سد فرقدانی از اصفهان عبور کرد و در ادامه رد یک دیدار سخت و تماشایی توانست از اصلمند را باشسکت مواجه کند و راهی نیمه نهایی شود.

این مسابقات امشب به پایان خواهد رسید و نفرات اول تا شانزدهم مشخص خواهند شد . گزارش کامل این مسابقات را در ادامه با فرتاک ورزشی بخوانید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyn7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حذف اخلاق پسند و لطف اله نسبی در مرحله حذفی
در مسابقات دسته برتر بزرگسالان تنیس روی میزاتفاق افتاد؛

نفرات برتر دسته برتر تنیس روی میز مشخص شدند/ آغاز بازی های حذفی
پایان مرحله اول مسابقات دسته برتر بزرگسالان