تاریخ انتشار: 1396/08/15 11:48
اختصاصی| صبا به دنبال اولین پیروزی خانگی؛
کد خبر: 174970

پیش بازی صبای قم-اکسین؛ آخرین فرصت لطیفی روی نیمکت اکسین!

دو تیم صبای قم و اکسین البرز از ساعت 14:45 در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی صبای قم-اکسین؛ آخرین فرصت لطیفی روی نیمکت اکسین!

  دو تیم صبای قم و اکسین البرز اولین تقابل رسمی خود را در قم برگزار خواهند کرد.

اکسین البرز پس از آنکه موفق شد در دیداری جنجالی، نساجی را در کرج شکست دهد، دیگر رنگ برد را ندیده است و در چهار بازی گذشته خود در لیگ، مقابل حریفان متوقف شده است. چراغ خطر برای تیم علی لطیفی زمانی روشن می‌شود که بدانیم اکسین در جام حذفی نیز مقابل تیم جوانان گسترش فولاد تبریز شکست خورد از دور مسابقات کنار رفت و از دست دادن پیروزی مقابل بادران، فرار از شکست مقابل تیم ماشین سازی، تساوی ناامیدکننده مقابل مس رفسنجان و باخت بدون توجیح مقابل مس کرمان سبب شده تا لطیفی در پرتگاه قرار گیرد.

کسب فقط سه امتیاز از 12 امتیاز ممکن در 4 بازی اخیر اکسین توسط لطیفی، سبب شده تا آنها از بالای جدول، به رده‌های میانی تنزل پیدا کنند و گویا بازی با صبای قم، آخرین فرصت برای علی لطیفی است تا تیمش را به آرامش برساند وگرنه اگر لطیفی در قم به پیروزی دست پیدا نکند، قطعا مدیران اکسین روی کار آمده و تصمیم جدیدی برای لیگ برتری شدن خود خواهند گرفت.

صبای قم از 11 دیداری که در لیگ یک انجام داده است، یک پیروزی کسب کرده و در 4 بازی شکست خورده است و با 6 تساوی، بیشترین تساوی را در لیگ امسال داشته است. صبای قم تقریبا دو برابر آنچه‌که گل زده، گل خورده است. آنها در 11 بازی، 8 گل زده اند و 15 گل دریافت کرده‌اند که سنگین‌ترین شکست آنها در بابل و مقابل تیم خونه به خونه بود که 4-0 باختند.

صبا در دو بازی قبلی خانگی خود مقابل تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر به تساوی رسیده است و هنوز نتوانسته در خانه رنگ برد را ببیند و تنها پیروزی آنها در لیگ نیز به بازی با راه آهن برمی‌گردد که قمی‌ها موفق شدند راه آهن را در ورزشگاه اکباتان تهران شکست دهند. صبا از زمانی که هومن افاضلی هدایت این تیم را برعهده گرفته است، هر تعداد گلی که در بازی‌های خانگی می‌خورند، همان تعداد گل می‌زنند.

گفتنی است در این بازی، باشگاه صبای قم به پاس زحماتی که سید مهدی حسینی، بازیکن کنونی اکسین برای صبا در فصول گذشته کشیده است، از این بازیکن تقدیر خواهد کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم؛

صبای قم: محمدحسین نائیجی - حسن کریمی - ابراهیم لطفی - داوود بهادری - مهدی جعفرپور - جهانگیر عسگری - کمیل محمدی - محمد رحمتی - عرفان بادی - سعید حلافی - علی امیری

اکسین: سجاد بیرانوند - پویاسیف پناهی - مسعود حق جو - هادی شکوری - محمد حسین پور - محسن ایران نژاد - سید مهدی حسینی - حمید طاهری فرد - شاهین شفیعی - آرمان رمضانی

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y79ym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چراغ خطر برای لطیفی در اکسین؛ نبری، رفتی!
اختصاصی| هتریک اکسین در تساوی؛

باشگاه صبا از بازیکن اکسین تقدیر خواهد کرد
اختصاصی| به پاس زحمات چندین ساله؛

آقای لطیفی؛ پیروزی در خارج از خانه جسارت می‎خواهد
اختصاصی| روزهای سخت اکسین بدور از خانه؛