تاریخ انتشار: 1396/09/01 17:36
یادداشت؛ تحلیلی بر دربی شمال؛
کد خبر: 172646

بازی برتر اما بی‌گل برای خونه به خونه/ ملوان زبل!

حمله ها زود فراموش می شوند چون موقعیت ها هدر رفتند و نتیجه بازی دور از انتظار و ناعادلانه ثبت گردید. خونه به خونه در خانه برتر بود ولی از گل خبری نبود و ملوان یک امتیاز عالی به بندر انزلی برد.
بازی برتر اما بی‌گل برای خونه به خونه/ ملوان زبل!

 خونه به خونه در تمام طول بازی و بخصوص در نیمه دوم تیم برنده بود اما بران نبود و تیغش چنان کند بود که قوی سپید سالم ماند. ملوان که می دانست در بابل به شدت تحت فشار خواهد بود، با اتخاذ یک بازی کاملا محتاط فضاها را از خونه به خونه گرفت اما تیم جواد نکونام در نیمه دوم بارها تا یکقدمی گل رفت و آن را از دست داد. انزلی چی ها در کنار ذکاوتی که در انجام وظایف دیکته شده نادر دست نشان داشتند، خوش اقبال هم بودند.

بابلی ها برای گلزنی به دقت نیاز داشتند اما وقتی قرار باشد بازی مغلوبه شود؛ بهترین موقعیت ها هم با بدترین ضربات ممکن از دست می رفت. خونه به خونه این بار در خانه امتیاز داد اما نادیده گرفتن برتری هایش ممکن نیست. این درست که بابلی‌ها نتوانستند رقیب را بازنده از میدان خارج کنند ولی اشکالات را یافتند که نقص در زدن ضربه نهایی است.

این خونه به خونه خوب بازی می کند و روند فنی رو به جلویی دارد اما تا وقتی عنوان برنده را ندهند تشویق نمی شوید. بابلی ها همه کار می کنند الا همان که برای تشویق شدن و امتیاز گرفتن لازم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7nwb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار خونه به خونه و ملوان (2)
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و ملوان
از نگاه دوربین سیاوش اسداله‌نیا؛