تاریخ انتشار: 1396/08/10 19:11
باخت خطیبی در انزلی با احترام به داور بازی؛
کد خبر: 175594

ملوان بدون گل خورده پیروز شد/ قوی سپید دوباره جان گرفت!

شاگردان دست نشان پس از چند دیدار ناکامی موفق شدند دیدار هفته دوازدهم را با پیروزی پشت سر بگذارند.
ملوان بدون گل خورده پیروز شد/ قوی سپید دوباره جان گرفت!

 از بازی های هفته دوازدهم لیگ دسته اول تیم های ملوان بندرانزلی و ماشین سازی تبریز از ساعت 14:30 در ورزشگاه تختی انزلی به دیدار یکدیگر رفتند و با توجه به جایگاه دو تیم و البته سابقه لیگ برتری آنها، می توان این دیدار را یکی از حساس ترین بازی های این هفته دانست.

شاگردان خطیبی و دست نشان از همان ابتدای بازی سعی در به دست آوردن میانه میدان می‌کردند و به همین دلیل دو تیم به غیر چند موقعیت معمولی نتوانستند دروازه یکدیگر را با خطر روبرو کنند؛ اما در نیمه دوم اوضاع به گونه ای دیگر رقم خورد. ملوانان تنها 3 دقیقه پس از حضور در بازی با سوپرشوت محمد پوررحمت الله موفق شدند گل اول بازی را به ثمر برسانند و پس از آن نیز به حملات خود ادامه دادند تا در نهایت در دقیقه 58 توسط بابک مرادی دومین گل را به ثمر رساندند.

پس از این گل ملوانان ناخواسته عقب کشیدند و شاگردان خطیبی توانستند به پیش بیایند تا شاید بتوانند دروازه تیم میزبان را باز کنند و اتفاقا در پانزده دقیقه پایانی چند بار تا فروپاشی دروازه انزلی چی ها نیز پیش رفتند؛ اما در نهایت موفق به این کار نشدند تا بازی با همان دو گل ملوانان به پایان برسد.

نکته عجیب این دیدار اینکه رسول خطیبی در میانه های نیمه اول این بازی وقتی با تذکر داور مبنی بر عدم اعتراض روبرو می شود چسبی بر دهان خود می زند تا به نوعی با حرکت اعتراضی خود بگوید از داور میدان شاکی است.

ملوانان پس از کسب این سه امتیاز توانستند 16 امتیازی شوند و با چند پله صعود در رده هشتم جدول قرار بگیرند. این در حالیست که ماشین سازان اوضاع وخیم تری به نسبت هفته های قبل پیدا کردند. آنها اکنون 10 امتیازی باقی ماندند تا در رده سیزدهم جدول قرار بگیرند.

ترکیب دو تیم؛ 

ملوان: حجت صدقی - مهیار زحمتکش - مهدی کربلایی - محمد پوررحمت الله - صائب محبی - وحید حیدریه - حسین قنبری - پوریا غلامی - سینا دست نشان - شهریار مقانلو - بابک مرادی

سرمربی: نادر دست نشان

ماشین سازی: پرویز کریمی - شهریار شیروند - علی جراح کار - مهدی قریشی - محمد پورمحمد - پیمان کشاورز - علی حقدوست - محمد رستمی - حامد پاکدل - مهرداد بایرامی - محسن دلیر

سرمربی: رسول خطیبی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7r6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت عجیب بازیکن ملوان و ایرانجوان!
اختصاصی| شانسی که مهاجم ملوان آورد؛

مخاطب سخنان دست‌نشان چه بازیکنی است!
اختصاصی| حرف حق از زبان سرمربی ملوان؛