تاریخ انتشار: 1396/05/30 17:09
بازی راه‌آهن رکورد مس را بهتر هم می‌کند؛
کد خبر: 187594

بهترین شروع مس در لیگ یک پس از 4 سال!

بعد از گذشت دو هفته از شروع رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، این بازی‌ها به دلیل برگزاری رقابت‌های جام حذفی با وقفه‌ای یک هفته‌ای روبرو شد.
بهترین شروع مس در لیگ یک پس از 4 سال!

 کرمانی‌ها تصمیم گرفتند به جای تیم اصلی مس کرمان، با تیم امید خود در این رقابت‌ها شرکت کنند تا حالا احمد نخعی و شاگردانش تمام تمرکز خود را روی لیگ یک بگذارند و چند روزی را نیز به این واسطه به استراحت بپردازند.

مسی‌ها خیلی امیدوارند حالا که با چهار امتیاز در دو بازی، موج امیدواری بیشتری نسبت به خود در بین هوادارانشان ایجاد کرده‌اند، نتیجه‌ی بازی با راه‌آهن نیز به گونه‌ای باشد که این موج بلندتر هم بشود و بخش بیشتری از کرمان را در خود بگیرد.

امیدواری کرمانی‌ها از این حیث بوده است که بعد از دو بازی مس در این فصل، این بهترین شروع تیم مس در مدت حضورش در لیگ یک محسوب می‌شده است.

مس پس از سقوط خود در سال 92 به لیگ یک، در اولین فصل حضورش در لیگ یک با اکبر میثاقیان، از دو بازی ابتدایی خود فقط یک امتیاز گرفت. فصل بعد و با وینگو بگوویچ مس از دو بازی اول خود سه امتیاز گرفت و فصل قبل مس با منصور ابراهیم‌زاده مس از دو بازی اول خود دو امتیاز کسب کرده بود.

حالا مس شروع فصل خود را در دو بازی اول به چهار امتیاز افزایش داده است و با بازی قابل قبولی هم که این تیم در خانه برابر تیم خونه به خونه انجام داد، کسب سه امتیاز بازی بعد در تهران و برابر راه‌آهن می‌تواند خوشبینی کرمانی‌ها را به تیم خود بیش از پیش کند.

راه‌آهنی که همه گونه مشکل در تیم خود دارد و دو بازی ابتدایی فصل خود را نیز بازنده بوده است، این پتانسیل را دارد که در تهران به مس امتیاز کامل را بدهد و مسی‌ها که در خانه در واقع دو امتیاز را در برابر خونه به خونه از دست داده‌اند، در این بازی خارج از خانه باید به سرعت آن را جبران کنند.

7 امتیازی شدن مس در سه بازی ضمن اینکه سبب می‌شود مس بهترین شروع خود را در لیگ یک این فصل بیشتر از قبل تثبیت کند، این امیدواری را نیز ایجاد می‌کند که مس در این فصل بهترین پایان خود را هم تجربه کند.

آن ها که در سال 93 تنها یک گام تا رسیدن به لیگ برتر فاصله داشتند و در بازی پلی‌آف مغلوب استقلال خوزستان شدند،در ابتدای این فصل نشان داده‌اند که قصد دارند تا گام نهایی با بیشترین توان و تمرکز حرکت کنند. موضوعی که باید دید در بازی بعد، شاگردان احمد نخعی چقدر در راه اثبات آن با دقت کار می‌کنند.

نویسنده: "سعید قرائی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yddrm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم امید مس کرمان در جام حذفی شرکت خواهد کرد
با اعلام باشگاه مس کرمان؛

ظهور علیرضا جهانبخش جدید در فوتبال ایران!
جوان اول مس را بهتر بشناسید؛

مس کرمان هیچگاه موفق به پیروزی مقابل خونه به خونه نشده است
آمار درخصوص بازی مس و خونه به خونه صحبت می‌کند؛

رشد 60 درصدی گلهای زده شده در هفته دوم لیگ یک!
به لطف مهاجمین شهرداری ماهشهر؛