تاریخ انتشار: 1396/12/23 18:59
اختصاصی|
کد خبر: 155970

تحلیل| امان از آن تیرک؛ آلومینیوم رستگار شد/ خونه به خونه نیاز به استراحت دارد!

خونه به خونه در دیداری که خوب بازی کرد، موفق نشد سه امتیاز بازی با آلومینیوم را در بابل نگه دارد.
تحلیل| امان از آن تیرک؛ آلومینیوم رستگار شد/ خونه به خونه نیاز به استراحت دارد!

 از ساعت 14:45 دقیقه امروز و در ورزشگاه هفت تیر بابل، دو تیم خونه به خونه و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که ماحصل تلاش دو تیم، تساوی بدون گل بود که به هیچ یک از دو تیم کمک نکرد و اراکی‌ها همچنان در نیمه پائینی جدول رده‌بندی حضور دارند و بابلی‌ها نیز فاصله خود با صدر را به 3 امتیاز کاهش دادند.

خونه به خونه در بازی امروز آنقدر حمله کرد که شمار تعداد کرنرهای آنها 8 به 1 بود. اراکی‌ها که دل به ضد حمله داشتند، اکثر حملاتشان از جناح راست بود. جایی که ایمان رئیسی نسب، یکی از بهترین پاسورهای لیگ یک در آن ناحیه حضور داشت و وی در این بازی، سه پاس کلیدی به منصور تنهایی داد و رئیسی نسب حتی یک ضربه خطرناک را نیز راهی دروازه خونه به خونه کرد که آن توپ به تیرک دروازه ناصر سالاری برخورد کرد.

از بازیکنان خوب آلومینیوم در این بازی می‌توان به دو هافبک دفاعی آنها اشاره کرد. حسین احمدلو و میثم خداشناس در این بازی در اکثر نبرهای میانه زمین پیروز بودند و برگ برنده تیمشان در کنار رئیسی نسب بودند. در آن سو اما تمام بازیکنان خونه به خونه در سطح فنی یکسانی داشتند اما مهدی حنفی، برجسته‌تر از سایر بازیکنان ظاهر شد و مرد اول تیمش بود.

خونه به خونه و آلومینیوم در این بازی در یک آمار وجه اشتراک داشتند. آنها در زدن ضربه در چهارچوب و خارج از چهارچوب باهم برابر بودند. دو تیم در ضربات داخل چهارچوب در عدد 2 و در خارج از چهارچوب در عدد 4 به برابری دست یافتند.

برگ برنده تیم آلومینیوم در این بازی که به تساوی ارزشمند برای آنها منجر شد، دو چیز بود. اگر پدیده خوش شانسی را از آنها سلب کنیم، بازیکنان این تیم در این بازی دوندگی بسیاری داشتند. آنها با دوندگی مداوم خود، حملات پیاپی بابلی‌ها را خنثی کردند و بابلی‌ها که در این روزها بازی‌های فراوان و سنگینی را صورت داده‌اند، کمی خسته بودند و قطعا نیاز به کمی استراحت دادند و با انجام ریکاوری مناسب و کسب 3 امتیاز در بازی با گل گهر، مجددا می‌توانند برای هوادارانشان دلبری کنند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynayy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی خونه به خونه مقابل آلومینیوم؛ روز بد یاران اسکو در پایان سال/ بصیری سطح فنی‌اش را به رخ کشید

تصاویر/ دیدار آلومینیوم اراک و خونه به خونه
از نگاه دوربین ابوالفضل آقارضی؛