تاریخ انتشار: 1397/01/15 18:34
کد خبر: 153522

لیگ یک| برد نفت مسجدسلیمان مقابل برق جدید؛ اقتدار فکری و یارانش در لیگ یک/ لیگ برتر منتظر MISهای جنوبی

نفت مسجد سلیمان با 3 گل از سد برق جدید شیراز گذشت تا صدرنشینی اش در لیگ دسته اول را تثبیت کند.
لیگ یک| برد نفت مسجدسلیمان مقابل برق جدید؛ اقتدار فکری و یارانش در لیگ یک/ لیگ برتر منتظر MISهای جنوبی

به گزارش فرتاک ورزشی، در یکی از دیدارهای مهم این هفته از رقابت های لیگ دسته اول شاگردان محمود فکری در نفت مسجد سلیمان با 3 گل از سد برق شیراز گذشتند. پیمان میری با گلزنی در دقیقه 44 نیمه اول را با یک گل به سود میزبان رقم زد تا تیمش با اندوخته ای ارزشمند به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم شاگردان فکری تسلط بیشتری به بازی پیدا کردند و میری دومین گل خود و تیمش را در دقیقه 63 به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و میلاد خدایی اصل در دقیقه 83 گل سوم نفت مسجد سلیمان را زد تا ضمن مسجل کردن برد تیمش در این دیدار خانگی، صدرنشینی تیمش را تثبیت کند.

شاگردان فکری با این برد ارزشمند 60 امتیازی شدند و همچنان با 3 امتیاز بیشتر نسبت به خونه به خونه در صدر قرار گرفتند تا از شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر برخوردار باشند. برق جدید شیراز نیز با این باخت 37 امتیازی باقی ماند و در رده یازدهم ماندگار شد.

 

ترکیب دو تیم:

نفت مسجد سلیمان: مسعود پورمحمد - مجید ایوبی - مجتبی بیژن - محمد خان احمدی - میلاد خدایی اصل - امیرحسین  موسی زاده - حمید نعمتی - اکبر آفاقی - محمد علی نژاد - پیمان میری - میلاد میداوودی

سرمربی: محمود فکری

برق جدید: آرش ملک - میلاد احمدی - ایمان کیانی - میثم شاه مکوندی - مجید جلالی فر - وحید جلالی - پوریا زارع - سیامک کوهنورد - محمدعلی مردانی - ابراهیم مرادی - وحید شاکر

سرمربی: رحمان رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynj7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم نفت مسجد سلیمان راهی لیگ دو شد