تاریخ انتشار: 1395/12/29 18:21
اختصاصی| بازیکن انرژیک و تاثیر گذار پارس جم مطرح کرد؛
کد خبر: 221970

مهرآزما: بازی دفاعی نفتی‌ها باعث شد که نتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم معتقد است که دفاعی بازی کردن تیم نفت مسجدسلیمان سبب شد تا نتوانند سه امتیاز کامل بازی را از آن خود کنند.
مهرآزما: بازی دفاعی نفتی‌ها باعث شد که نتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، پارس جنوبی جم عصر دیروز در بازی عقب افتاده مقابل تیم نفت مسجد سلیمان تن به تساوی بدون گل داد تا فرصت صدر نشینی را از دست دهد، بهانه ای شد تا با بازیکن تاثیر گذار این تیم یعنی محمدحسین مهرآزما مصاحبه ای را انجام دهیم که در ذیل می خوانید:

* خب در ابتدا باید بگویم که در سال 95 اتفاقات خوشایندی برایم رقم خورد،بعد از مشکلاتی که برایم به وجود امد خدا را شاکرم که با تیمی خوب و با شخصیت به عرصه بازی بازگشتم.

* در مورد کار کردن نیز با اقای تارتار باید بگویم که ایشان مربی کار بلدی می باشند وصحت گفته های بنده را می توانید در رتبه تیم در جدول مشاهده کنید که نشان از این می باشد اقای تاتار به خوبی در پارس جم کار کرده اند.

* ان‌شاء‌الله که در فصل اینده لیگ برتر،استان بوشهر و شهر جم در لیگ برتر با پارس جنوبی حضور داشته باشند.

* در مورد بازی عقب افتاده دیروز مقابل نفت مسجد سلیمان باید بگویم که بازی خوبی را ارائه دادیم ولی ان ها دفاع فشرده ای را به نمایش گذاشتند و از محوطه جریمه خود توانایی خارج شدن را نداشتند،جای نا امیدی نیست چرا که همچنان جزو مدعی های اصلی صعود به حساب می اییم و احساس می کنم که در این شش بازی باقی مانده بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و به لیگ برتر صعود کنیم.

* درمورد شرایط مالی پارس جم نیز باید یاداور شوم که تا اینجای کار به تعهدات خود، مدیران باشگاه پایبند بودند و این باعث می شود ما با جدیت خاصی در تمرینات و بازی ها حاظر شویم.

* در پایان نیز امیدوارم با صعود پارس جنوبی به لیگ برتر مردم استان بوشهر و شهرستان جم سالی فوق العاده را سپری کنند و از اینجا هم عید باستانی را به تمام مردم عزیز کشور تبریک می گویم و امید دارم که سالی پر بار برای هر یک از ان ها رقم بخورد.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yr8vy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب نیم فصل اول لیگ یک از نگاه محمدحسین مهرآزما

فرصت سوزی پارس جنوبی در خانه
اختصاصی| تساوی فکری و تارتار در جم؛