تاریخ انتشار: 1397/10/02 12:56
کد خبر: 116622

پیش بینی جدالی جالب در جدول گلزنان با بازگشت استوکس

بازگشت آنتونی استوکس به ترکیب تراکتورسازی به سود سایر مدعیان آقای گلی لیگ برتر نیست.
پیش بینی جدالی جالب در جدول گلزنان با بازگشت استوکس

 مهاجم ایرلندی تراکتورسازی در حالی طی 3 هفته پایانی لیگ برتر برای تراکتورسازی به میدان نرفت که با 8 گل زده در صدرجدول گلزنان لیگ قرار داشت و با این غیبت جای خودش را به کی روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان داد. همچنین علی علیپور، امین قاسمی نژاد و لوسیانو پریرا نیز با گل هایی که در این 3 هفته به ترتیب برای پرسپولیس، پدیده و فولاد به ثمر رساندند خودشان را به صدرجدول گلزنان نزدیک کردند و امیدوار بودند که در نیم فصل دوم جایگاه آنتونی استوکس را تصاحب کنند.

 

حالا اما با اعلام خبر بازگشت استوکس به تراکتورسازی و حضور او در ترکیب این تیم برای نیم فصل دوم  رقابت در جدول گلزنان نیز افزایش پیدا می کند.

 

استوکس که یک مهاجم موقعیت ساز و گلزن محسوب می شود بی تردید با بازگشت به ترکیب تراکتورسازی در نیم فصل دوم می تواند تعداد گل های زده اش را افزایش بدهدو یکی از مدعیان اصلی آقای گلی باشد. با این شرایط رقابت خاصی میان مهاجمان لیگ برتری شکل می گیرد و حالا که یکی از رقبای اصلی هم برگشته پیش بینی می شود جدال جالبی را در جدول گلزنان شاهد باشیم.

 

در حال حاضر کی روش استنلی با 9 گل صدرنشین جدول گلزنان است و آنتونی استوکس 8 گله در رده دوم قرار دارد. همچنین علی علیپور 7 گل زده و امین قاسمی نژاد و لوسیانو پریرا با 6 گل زده در تعقیب آنها هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvmna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسدی: استوکس در تمرینات تراکتورسازی حاضر می‌شود