تاریخ انتشار: 1395/09/22 22:54
کد خبر: 243394

اندر حکایت ورود بدنساز در خونه به خونه؛ کاری که از نان شب هم واجب تر بود!

کار بدنی با بازیکنان هر تیم سبب می شود تا بازیکنان در طول هفته، از قدرت خوبی در روز بازی ها برخوردار باشند.
اندر حکایت ورود بدنساز در خونه به خونه؛ کاری که از نان شب هم واجب تر بود!

به گزارش فرتاک ورزشی، زمانی که تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر وجود داشت و مربی آن نیز منصور ابراهیم زاده بود، تیمش در عین ناباوری در بالای جدول حضور داشت و تعجب همگان را واداشت که اکثر کارشناسان، کار بدنی خوب ابراهیم زاده را علت اصلی این تداوم دانستند.

بدنسازی خوب ابراهیم زاده در ذوب آهن، سبب شد تا آنها امتیازات خوبی را در اول فصل جمع آوری کنند و با ادامه روند امتیازگیری در هفته های بعدی، خود را هر ساله در بالای جدول لیگ برتر قرار می دادند.

اما علیرضا مرزبان نیز با فراهم کردن اردوی کیش و بازیهای پیش فصل خوب با استقلال، پرسپولیس، تورنمنت چهار جانبه بابل و ... سبب شد تا آنها در هفته های ابتدایی کلیه امتیازات را دِروُ کنند، اما هرچه گذشت تیم با چالش جدیدی به نام ضعف بدنی بازیکنان روبه رو شد.

به دلیل نداشتن بدنساز حرفه ای در خونه به خونه، تیم مرزبان رفته رفته تحلیل رفت و میزان دوندگی بازیکنان کاهش یافت و همین سبب شد تا نتایج عکس هفته های ابتدایی برای خونه به خونه رقم بخورد.

حال که مرزبان به خوبی نقطه ضعف خود را فهمیده، با استخدام پوریا جراحی مربی بدنساز، تیم خود را یک گام به جلو حرکت داد و هواداران این تیم امیدوارند تا بازیهای زیبای هفته های ابتدایی تیم مجدد تکرار شود.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywbdm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعید صادقی؛ اسلحه پنهان مرزبان در خونه به خونه
در ستایش بهترین های لیگ یک؛