تاریخ انتشار: 1395/09/08 22:41
کد خبر: 246324

علت نتیجه نگرفتن خونه به خونه در هفته های گذشته؛ شیرهایی که رام شدند

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران چند هفته ای است که نتایج خوبی را نمی گیرد.
علت نتیجه نگرفتن خونه به خونه در هفته های گذشته؛ شیرهایی که رام شدند

به گزارش فرتاک ورزشی، خونه به خونه بابل که در اوایل فصل بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت و به عنوان یک مدعی در لیگ یک مطرح شد، 5 هفته ای است که رنگ برد را نمی بیند و در حسرت یک پیروزی بسر می برد.

شاگردان مرزبان که حسابی هواداران پرشور خونه به خونه را شاکی کرده اند، به هر دری می زنند پاسخ منفی دریافت می کنند و شاید بدشانسی نیز گریبان این تیم را گرفته است، اما نکته مهمی که شاید کسی به آن پی توجهی نکرده است، تک مهاجم بازی کردن خونه به خونه است.

مرزبان با قراردادن جلال رافخایی در نوک خط حمله که فقط یک گل را به ثمر رسانده، علنا تیم خود را محتاطانه به میدان می فرستد. رافخایی درحالی به عنوان بازیکن ثابت پای به میدان می گذارد که محمد غلامی، حمید کاظمی و حتی روح الله باقری از وی بهتر عمل کرده اند.

درحالی که شیرهای مازنی در لیگ یک شناخته شده هستند و ترکیب و همچنین سبک بازی آنها شناخته شده است، اما مرزبان هنوز حاضر نشده سبک بازی خود را تغییر دهد و بزرگ تر از آن، دست از لجبازی بر نداشته و حاضر نیست به آقای گل فصل گذشته میدان دهد و در اکثر بازیها به وی بازی نمی دهد و یا به عنوان یار جانشین در دقایق پایانی به میدان می فرستد.

مرزبان با تاکتیک های اشتباه و همچنین لجبازی در ساختن ترکیب ابتدایی علنا با عواقب یک شهر بازی می کند و هواداران خونه به خونه علاوه بر زیبا بازی کردن، نتیجه را هم می خواهند. امری که شاید مرزبان به آن توجهی نداشته باشد و این امر را آخرفصل متوجه شود.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456ekx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منتظر باشید و حمایت کنید/ مرزبان که برف بابل را دیده!