تاریخ انتشار: 1401/11/28 23:21
با ترکیبی از بی‌تفاوتی، چشم‌غره و جواب سربالا
کد خبر: 10494

خشم مورینیو از سؤالات خبرنگار لجباز اتریشی

مکالمه جنجالی سرمربی آ.اس.رم با یک خبرنگار لجباز به یکی از ویدیوهای پرتکرار ورزشی امروز تبدیل شده است.
خشم مورینیو از سؤالات خبرنگار لجباز اتریشی

ژوزه مورینیو پس از شکست آ.اس.رم مقابل سالزبورگ درحالی‌که به شدت برافروخته بود، واکنش تندی به سؤال خبرنگار اتریشی داشت. شاگردان او پنج‌شنبه شب در لیگ اروپا با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شدند. نیکولاس کاپالدو در دقیقه 88 تک گل این دیدار را به ثمر رساند تا شکست دقایق پایانی، حسابی سرمربی رم را آتشین کند.

ماتیاس یایسله، یکی از جوان‌ترین مربیان حال حاضر فوتبال اروپاست که شاگردانش توانستند رم را شکست دهند؛ واکنش او به گل دقایق پایانی تیمش دیوانه‌وار و البته بسیار آشنا بود؛ سرمربی سالزبورگ به سبک شادی‌های معروف مورینیو در پورتو و یونایتد کنار زمین با هیجان دوید و یک جشن جنجالی برگزار کرد؛ جشنی که باعث خشم سرمربی پرتغالی حریف شد.

این تمام شب سخت و اعصاب‌خردکن مورینیو نبود. تیم او با یک گل لحظه آخری به حریف باخت، سرمربی جوان حریف یک شادی گل اعصاب‌خردکن که روزی تخصص خودش بود را مقابل چشمانش برگزار کرد و در ادامه یک سؤال شیطنت‌آمیز: "چرا تیم آقای خاص در این بازی به هیچ عنوان خاص نبود؟!"

مورینیو که در مواجهه با این سؤال به شدت عصبانی شده بود به جای اینکه با صحبت‌های خود، جواب خبرنگار را بدهد، با نگاهی سرشار از خشم و نفرت به چشم‌های او چشم دوخت تا میزان انزجار خود را از چنین موضعی نشان دهد. البته خبرنگار اتریشی هم دست‌بردار نبود و وقتی سکوت مورینیو را دید پرسید: "آیا صدای من را نمی شنوی؟!" او سپس خطاب به دیگر خبرنگاران حاضر با صدای بلندتر تاکید کرد: "گمان می‌کنم او نمی‌تواند صدای من را بشنود."

gc1sfa5z

این خبرنگار لجباز همچنان دست‌بردار نبود. وقتی سکوت مو ادامه یافت، او دوباره سؤالش را با جملاتی متفاوت‌تر تکرار کرد: "چرا شب خاصی نبود؟!" این بار سرمربی رم بالاخره لب به سخن گشود و با بی‌تفاوتی و کم‌محلی گفت: "چرا چی نشد؟!"

خبرنگار جواب داد: "امشب برای شما، شب خاصی نبود. چرا این‌طور شد؟" این لجاجت با خشم مورینیو همراه شد که جواب داد: "من سؤال تو رو نمی‌فهمم." و ترجیحش این بود که با بازی با کلمات، خبرنگار اتریشی را اذیت کند تا کمی دلش خنک شود. این مکالمه جنجالی خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و ویدئوی مربوط به آن تا کنون هزاران بار دیده شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyza4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این گزینه برای سرمربیگری تیم ملی ایران از مورینیو مشورت می‌گیرد!