تاریخ انتشار: 1402/06/04 21:30
کد خبر: 571

بوی خوش گردن زن| دلیل بوی خوش گردن زن از چیست؟

یکی از عوامل نشاط در و بوی خوش گردن زن، سلامت جسم است و این امر زمانی اتفاق می‌افتد که شخص دارای تعادل و تناسب اعضا باشد
بوی خوش گردن زن| دلیل بوی خوش گردن زن از چیست؟

منهای ورزش؛ یکی از دلائل بوی خوش گردن زن ، وجود هماهنگی و تناسب بین اعضاء و اندام‌هاست. این امر، موجب می‌شود اندام‌ها به نحو احسن کار خود را انجام دهند و هضم و جذب و دفع به راحتی انجام شود و شخص در سلامت کامل به سر برد . یکی از عوامل نشاط در و بوی خوش گردن زن، سلامت جسم است و این امر زمانی اتفاق می‌افتد که شخص دارای تعادل و تناسب اعضا باشد . عموماً ، چنین افرادی در مصرف نوع غذا هم روش خاصی دارند و خوش خوراک هستند و از غذاهای با کیفیت استفاده می‌کنند و در مجموع، با نشاط و سر حال و خوشرو هستند و مدام خنده بر لب دارند، همچنین از انرژی خوب و مثبتی برخوردارند ؛

بیشتر بخوانید:

چرا برخی از زنان احساس می‌کنند واژن گشادی دارند؟

حکم دخول در دوران عقد چیست؟

مدت زمان ایده آل در یک رابطه جنسی چقدر باید باشد؟

 

چون نوع غذا در تعادل جسم و داشتن انرژی‌های مثبت بسیار موثر است و سبب بوی خوش گردن زن می‌شود، همین امر موجب خوی و خصلت زیبا می‌گردد. بوی خوش گردن زن و بدن، نشانگر سلامت کبد است ؛ کسی که کبدش سالم باشد، خوشرو و خوش اخلاق است و شادی و نشاط را به همسرش هدیه خواهد کرد . به راستی چه رابطه‌ای بین کبد و غم وجود دارد و شادی انسان چه رابطه‌ای با کلیه‌های او دارد؟

یکی از شگفتی‌های خلقت است که حیات و زندگی انسان ، بستگی به سلامت آن دارد . هنگام تولد ، وزن کبد یک هجدهم کل بدن نوزاد است و سلول‌هایی به نام کوپفر که بزرگترین سیستم ایمنی بدن و ضد ویروس است ، در آن وجود دارد . یکی از کارهای مهم کبد ، تولید بیش از 50 هزار آنزیم است و اگر این آنزیم‌ها نباشند ، انسان سلامتی و حیات خود را از دست خواهد داد ؛ زیرا هر آنزیمی برای هضم نوعی مواد غذایی ساخته شده و عدم وجود چنین آنزیم هایی ، موجب عدم هضم و جذب غذا خواهد شد .

یکی از مهمترین وظایف کبد ، ذخیره آهن به نام فریتین برای روز مبادا است . کار دیگر کبد ، استفاده از هموگلوبینی است که در طحال بعد از 120 روز همولیز شده است . کبد پروتئین ها را با مواد دیگری مخلوط می کند و صفرا را برای هضم و جذب غذای روزمره متعادل می سازد . کوچکترین حرص خوردن و عصبی شدن ، موجب می شود فشار به کبد وارد شود و عکس العمل آن ، تولید چربی از جمله کلسترول است که به مرور کبد چرب می شود و سلامت و نشاط انسان به خطر می افتد .

مهمتر اینکه ، کبد در این حالت ماده ای بنام LDH (لاکتات دی هیدروژنر ) تولید می کند . این ماده بر اثر حالات روحی انسان توسط کبد تولید می شود و سطح آن در خون بالا می رود . اگر این مقدار از 500 بالا رود ، انسان نیاز به استفاده از داروهای روان گردان پیدا می کند و جالب توجه اینکه بر اساس تحقیقات نگارنده ، داروی مفید و موثر آن در قرآن کریم به نام رمان یعنی انار شیرین ، سه مرتبه تکرار شده است ، که این آنزیم را در خون به سرعت پائین می آورد و سلامتی و نشاط و شادابی را به انسان هدیه می کند .

یکی دیگر از عملکردهای بسیار مهم کبد و خوشبو بودن گردن زن  ، تولید ماده ای حیاتی به نام اریتروپوتین است ، که در مجموع 10 درصد نیاز کل بدن را تولید می کند و یکی از فاکتورهای مهم خون سازی در بدن انسان است . اما مطلب دوم ، رابطه شادی با کلیه های انسان است . هر انسانی دارای دو کلیه است . در حقیقت نشاط و شادابی و حیات انسان ، بستگی به کلیه ها دارد ؛ زیرا کلیه های انسان ، وظایف خطیری به عهده دارند ، که مردم به آن توجه نمی کنند ، از جمله :

    کلیه ، اندامی است که از 800 تا یک میلیون و دویست فیلتر یا نفرون ساخته شده است که خون موجود در بدن انسان را به خوبی تصفیه می کند .

    بازجذب بسیاری از مواد مفید خون مانند پلاسما ، الکترولیت های سلولی مانند سدیم ، پتاسیم و گلبول های قرمز و سفید و ساید املاح مفید

    تولید ماده ای به نام اریتروپویتین ، که 90 درصد این ماده توسط کلیه ها و 10 درصد باقیمانده توسط کبد تولید می شود . این ماده بعد از تولید شدن ، وارد خون می شود و از آنجا به مغز استخوان می رود و سلول های مادر را تحریک و مغز استخوان شروع به خونسازی می کند .

    کنترل فشار خون پائین در بدن ( سلامتی انسان در گرو فشار خون نرمال است ) .

    تولید آنزیمی به نام رنین ، که برای تصفیه بهتر خون ضروری است .

انسان زمانی با نشاط و سالم است که این دو اندام ( کبد و کلیه ها ) ، در بدن او به خوبی کار کنند . اما اگر کسی خدای ناکرده دچار کم خونی شود ، حال و حوصله ندارد و در گوشه ای می خزد و نشاط و شادابی خود را از دست خواهد داد و از زندگی روزمره بهره ای نخواهد برد و دچار افسردگی و خمودگی خواهد شد . و گردن وی بوی خوبی نخواهد داشت .

نتیجه

وقتی سیستم تولید مثل زوجین را بررسی کنیم ، شگفت زده می شویم و در برابر عظمت خداوند سر تعطیم فرود می آوریم که چه سیستم زیبایی را برای انسان طراحی کرده است که فقط در صورت نیاز می توان از آن بهره کامل برد و از زندگی زناشویی بیشترین لذت را چشید . آلت تناسلی مردان ، در حالت عادی کاری انجام نمی دهد ، جز اینکه مجرایی است برای تخلیه ادرار ؛ اگر برای همیشه این اندام چنین حالتی داشته باشد ، زندگی اسف بار و انسان از زندگی و وجود خود بیزار می شود .

حال ، اگر این اندام از حالت خمودگی و بی حالی خارج و به یک اندام فعال و کارآمد تبدیل گردد ، در این حالت دو سیستم فعال می شود ؛ اولی ، سیستم عصبی انسان و دیگری ، سیستم گردش خون . انسان ، با دیدن زیبایی ها تحریک و به قلب فرمان داده می شود که فعالیت خود را شروع کند و قلب با پمپاژ کردن خون در آلت تناسلی ، آن را به حالت نعوظ در می آورد . در اینجا به کارایی خوب و موثر خون پی می بریم که این مرهون سلامت کبد و کلیه هاست .

امروزه بسیاری از گرفتاری های مردم ، ناشی از سالم نبودن این دو اندام است . دلیل سستی که بسیار رایج شده است ، داشتن استرس و اضطراب در زندگی و در نهایت ، عدم کارایی در همبستری است . بساری از افراد ، در زندگی زناشویی دچار عدم نعوظ در همبستری می شوند که خود معضلات بسیاری ایجاد می کند و علت آن ، در حقیقت اشکال در دو اندام مهم به نام کبد و کلیه است . علت عمده این گرفتاری ها هم ، اختلال در عملکرد این دو اندام است و دلیل عمده این اختلالات هم دو چیز مهم و حیاتی به نام تفکر غلط و غذای نا مناسب است ، زیرا امروزه بیشتر مردم عادت به ضایعات خوری دارند . بهترین روش برای نجات از این معضلات ، ترک عادت های غلط است .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/63zn63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انواع عسل طبیعی که باید بشناسید