تاریخ انتشار: 1402/09/20 12:50
کد خبر: 1263474

منچستریونایتد مارسیال را برای جدایی آزاد گذاشت

شیاطین سرخ در نظر دارند با مهاجم فرانسوی خود قطع همکاری کنند..
منچستریونایتد مارسیال را برای جدایی آزاد گذاشت

آنتونی مارسیال در آستانه جدایی از منچستریونایتد به عنوان بازیکن آزاد قرار دارد.

9 سال از ورود مهاجم فرانسوی به جمع شیاطین سرخ می‌گذرد اما در یکی دو سال گذشته نقش او به مراتب کمرنگ و او به یک نیمکت‌نشین دائمی تبدیل شده است.

همین موضوع سبب شده که با وجود امکان تمدید قرارداد یکساله بازیکن به صورت یکطرفه از سوی باشگاه، من‌یونایتد ترجیح دهد که هرچه سریعتر با او قطع همکاری کند.

به این ترتیب قرمزپوشان اولدترافورد، در پایان فصل که قرارداد مارسیال به انتها می‌رسد، با او خداحافظی خواهند کرد. با این حال اولویت منچستری‌ها این است که بازیکن فرانسوی خود را در ماه ژانویه بفروشند تا مجبور نباشند که او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند.

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد هم پیش از این اشاره‌ای ضمنی به آینده مارسیال داشت و فاش کرد که این بازیکن یکی از چهار نفری است که باشگاه به آنها پیشنهاد تمدید قرارداد داده است. علاوه بر مارسیال، آرون ون بیساکا، ویتور لیندلوف و هانیبال میبری هم تنها تا پایان فصل با منچستریونایتد قرار دارند.

شیاطین سرخ، مارسیال را سال 2015 با قراردادی که رقم پایه آن 36 میلیون پوند بود از موناکو خریداری کردند و از آن زمان تا به امروز او در 317 بازی‌اش برای شیاطین سرخ 90 گل زده و 55 پاس گل داده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77jaxn

آخرین اخبار