تاریخ انتشار: 1402/09/08 13:52
پروفسور تا پایان جام ملت‌ها می‌ماند
کد خبر: 1262356

آینده برانکو روی نیمکت عمان مشخص شد

برانکو ایوانکوویچ تا پایان جام ملت‌های آسیا سرمربی تیم ملی عمان خواهد ماند.
آینده برانکو روی نیمکت عمان مشخص شد

به گزارش فرتاک ورزشی؛ شکست دور از انتظار برابر قرقیزستان باعث افزایش انتقادها از عملکرد تیم ملی عمان و برانکو ایوانکوویچ شد. سرمربی کروات که آغاز بسیار خوبی روی نیمکت این تیم داشت، در ماه‌های اخیر زیر فشار رسانه‌ها قرار داشته است.

نتایج خوب عمان در مقدماتی جام جهانی و پیروزی برابر ژاپن، با تحسین کارشناسان فوتبال عمان همراه شد. حتی با وجود عدم راهیابی به مرحله پلی آف، اما فدراسیون فوتبال این کشور بر ادامه همکاری با برانکو تأکید کرد.

اما ناکامی در دو تورنمنت جام خلیج فارس و رقابت‌‎های کافا باعث شد تا انتقادات از برانکو آغاز شود. شکست ناباورانه برابر قرقیزستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 نیز باعث انتشار برخی شایعات درباره همکاری طرفین شد.

برخی از رسانه‌ها و خبرنگاران عمانی مدعی شدند که احتمال جدایی برانکو از تیم ملی این کشور وجود دارد و قرار بود که روز گذشته جلسه فوق العاده‌ای در فدراسیون فوتبال این کشور برگزار شود تا درخصوص آینده سرمربی کروات تصمیم گیری شود.

در نهایت نیز جلسه هیئت رئیسه در فدراسیون فوتبال عمان برگزار شد و با وجود دلخوری شدید مقامات فوتبال این کشور از برانکو که علت آن شکست برابر قرقیزستان بوده است، اما بر ادامه همکاری با این سرمربی تأکید شد.

برانکو

در واقع به دلیل فاصله کم تا آغاز جام ملت‌های آسیا در قطر، فدراسیون فوتبال عمان زمانی برای انتخاب سرمربی جدید نخواهد داشت و برانکو تا پایان این مسابقات به کار خود ادامه می‌دهد تا با توجه به نتایج کسب شده، درباره ادامه همکاری با سرمربی کروات تصمیم گیری شود.

هفته آینده نیز دور جدید تمرینات عمان برای حضور در جام ملت‌های آسیا آغاز می‌شود و شایعات جدایی برانکو از تیم ملی این کشور در مقطع فعلی حضور ندارد و باید دید که پس از پایان این مسابقات، سرنوشت او چه خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/emzw5a

آخرین اخبار