تاریخ انتشار: 1402/09/14 05:53
کد خبر: 1262788

برانکو ایوانکوویچ برای شروع کار برنامه داد

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان، تاریخ شروع اردوی داخلی خود برای آماده‌سازی تیمش به منظور حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را تعیین کرد.
برانکو ایوانکوویچ برای شروع کار برنامه داد

 با تصمیم فدراسیون فوتبال عمان، مسابقات فوتبال این کشور پس از پایان مرحله یک چهارم نهایی جام سلطان عمان و همچنین هفته یازدهم لیگ این کشور تعطیل خواهد شد تا تیم ملی عمان خود را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده کند.

مسابقات جام ملت‌های آسیا از ۱۲ ژانویه تا ۱۹ فوریه (۲۲ دی تا ۲۱ بهمن) برگزار خواهد شد و با تصمیم برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات عمان، اعضای این تیم از عصر روز شنبه، ۹ دسامبر (۱۸ آذرماه) اردوی خود را آغاز می‌کنند.

تیم ملی عمان روز ۱۹ دسامبر برای برگزاری اردوی آماده‌سازی خارجی خود راهی امارات می‌شود و در این اردو دو بازی دوستانه با تیم‌های ملی چین در تاریخ ۲۹ دسامبر و تیم ملی امارات در تاریخ ۶ ژانویه برگزار خواهد کرد.

ملی‌پوشان عمانی عصر روز ۷ ژانویه تمرینات ریکاوری خود را پشت سر می‌گذارند و فردای آن روز عازم دوحه می‌شوند تا آخرین مرحله آماده سازی برای مسابقات قهرمانی قاره را آغاز کنند.

تیم ملی عمان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با تیم‌های عربستان، تایلند و قرقیزستان رقابت خواهد کرد. این تیم  ۱۶ ژانویه در ورزشگاه خلیفه به مصاف عربستان می‌رود و سپی دومین بازی خود ررا پنج روز بعد در ورزشگاه ناصر عبدالله بن خلیفه برابر تایلند برگزار می‌کند. شاگردان برانکو در تاریخ ۲۵ ژانویه نیز برابر قرقیزستان قرار می‌گیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbjdd6

آخرین اخبار