تاریخ انتشار: 1402/12/27 06:16
کد خبر: 1269337

خبرهای خوب برای استقلال در راه است

استقلال بعد از یک فصل غیبت در لیگ قهرمانان آسیا می تواند به این مسابقات بازگردد.
خبرهای خوب برای استقلال در راه است

عدم پرداخت بدهی استراماچونی تا ۱۱ فروردین مانع از این شد استقلال با وجود قهرمانی در لیگ برتر در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و این بزرگ‌ترین ضربه به تیم و تماشاگران در سال های اخیر بود. کمیته صدور محوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال این تصمیم را گرفت و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم آنرا تایید کرد. اما این تصمیم از سوی کمیته مورد اشاره تکرار نخواهد شد.

باشگاه استقلال بر اساس نامه اداره مالیات بدهی‌های معوقه را پرداخت کرده است و از سویی فیفا قبول کرده پرونده منجر به صدور رای از سوی شورای حل اختلاف را حل کند. به این صورت که بدهی باشگاه استقلال به باشگاه سانتاکلارا از محل مطالبات باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد و حال استقلال با دغدغه کمتری می‌تواند پرونده بدهی‌های معوقه خود  را مختومه کند. این اتفاقات به ین معنی است که استقلال حضور در لیگ نخبگان آسیا را از دست نخواهد داد و این فصل در صورت قهرمانی در لیگ برتر به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا می‌کند.

این بهترین خبر برای آبی‌ها در پایان سال ۱۴۰۲ است. استقلال پیش از این هم یک بار به خاطر ارسال دیر هنگامی اسامی تیم برای کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور درلیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmddb8

آخرین اخبار