تاریخ انتشار: 1402/12/01 19:17
کد خبر: 1267762

برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی

با پایان یافتن مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴، چهره ۸ تیم برتر این مسابقات مشخص شد.
برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی

مرحله گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 امروز (سه‌شنبه) با انجام 4 دیدار در گروه‌های C و D به پایان رسید و چهره 8 تیم برتر این مسابقات مشخص شد.

در گروه ‌‌C، دو دیدار برگزار شد که ابتدا بلاروس و کلمبیا مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که بلاروس توانست با نتیجه 4 بر یک حریفش را شکست دهد و با 9 امتیاز در صدر این گروه قرار گرفت. بلاروس تنها تیم این مسابقات است که در تمام بازی‌های مرحله گروهی‌اش به پیروزی رسید و با حداکثر امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. در آخرین دیدار این گروه ژاپن هم توانست مقابل سنگال با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی برسد و 6 امتیازی شود و به عنوان دومین تیم گروه C جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست بیاورد.

در گروه D، پرتغال با شکست 3 بر 2 عمان، 6 امتیازی شد  و در رتبه دوم این گروه قرار گرفت. برزیل هم در یک بازی پر افت و خیز در 3 وقت معمول برابر مکزیک به تساوی 3-3 رسید و در وقت اضافه‌ 3 دقیقه‌ای، در آخرین ثانیه‌های بازی گل برتری را به ثمر رساند تا با 7 امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کند.

با پایان مرحله گروهی این مسابقات، 8 تیم ایتالیا، امارات، ایران، تاهیتی، بلاروس، سنگال، پرتغال و برزیل جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2024  را به دست آوردند و بازی‌های‌شان را پس از یک روز استراحت از روز پنجشنبه مجددا از سر می‌گیرند.

برنامه مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

پنجشنبه 3 اسفند

ساعت 15- برزیل - ژاپن

ساعت 16:30 - بلاروس - پرتغال

ساعت 19- ایران - امارات

ساعت 20:30 - ایتالیا - تاهیتی

مرحله نیمه‌نهایی و فینال هم در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npezmk

آخرین اخبار