تاریخ انتشار: 1402/11/21 13:50
کد خبر: 1267215

ژاوی: زیر قولی که درباره داوران داده‌ام نخواهم زد

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بر بی‌میلی خود برای اظهارنظر درباره داوران لالیگا تأکید کرد و حاضر نشد درباره نارضایتی‌اش از عملکرد آنها در بازی‌های قبلی تیم کاتالان صحبت کند.
ژاوی: زیر قولی که درباره داوران داده‌ام نخواهم زد

ژاوی هرناندس در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) بارسلونا مقابل گرانادا - دیداری خانگی از هفته بیست‌و‌چهارم لالیگا - با سؤالی درباره اتفاق جنجالی بازی اخیر مردانش برابر تیم آلاوس یعنی اخراج بحث‌برانگیز ویتور روکه مواجه شد، اما از پاسخ دادن به آن خودداری کرد و دلیل آن را اینگونه توضیح داد: لطفاً از من دیگر درباره داوران چیزی نپرسید، چون دیگر به اینطور سؤالات پاسخ نخواهم داد. به شما قول دادم که درباره داوران حرف نزنم و زیر قولم نخواهم زد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره بازی پیش روی شاگردانش اظهار داشت: گرانادا چند هفته پیش سرمربی‌اش را تغییر داد و سرمربی جدید از نظر دفاعی آنها را تقویت کرده است. انتظارم از این بازی رویارویی با تیمی تدافعی است، اما به نظرم این تیم در برخی از بازی‌هایش به چیزی که استحقاقش را داشت نرسید.

ژاوی درباره شایعات اخیر مبنی بر جدایی چند بازیکن بارسلونا از این تیم در پایان فصل از جمله سرخی روبرتو گفت: نمی‌دانم. من توصیه‌ام را به باشگاه گفته‌ام و آن تمدید قرارداد کاپیتان است. او برای ما بازیکن مهمی است و در سطح خوبی هم قرار دارد اما مانند بوسکتس و جوردی آلبا، در نهایت تصمیم‌گیری با خود بازیکن است.

کارت آبی برای اخراج موقت بازیکنان معترض به تصمیم داور، موضوع دیگری بود که از ژاوی درباره‌اش سؤال پرسیده شد و او موافقت خود را با تصویب این طرح نشان داد. او گفت: به نظرم فیفا باید این قانون را تصویب کند. فیفا در اجرای آزمایشی طرح‌های این چنینی خوب عمل می‌کند و در مورد این یکی هم اگر خوب نتیجه بگیرد، خب یعنی اینکه می‌توان آن را اجرا کرد.

بازی تیم‌های بارسلونا - گرانادا فردا شب (یکشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqgn8v

آخرین اخبار