تاریخ انتشار: 1402/10/18 16:10
کد خبر: 1265691

رقبای تیم های مازندرانی در جام حذفی مشخص شدند

۳۲ تیم راه یافته به مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور که در بین آن‌ها ۲ تیم مازندرانی هم حضور دارند با انجام قرعه‌کشی این مرحله حریفان خود را شناختند و طبق قرعه نساجی باید در قائمشهر میزبان آلومینیوم اراک شود و نیکاپارس چالوس نیز در سیرجان به مصاف گل‌گهر برود.
رقبای تیم های مازندرانی در جام حذفی مشخص شدند

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور بعدازظهر امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال کشور برگزار شد و تیم‌های راه یافته به این مرحله برنامه مسابقه خود برای صعود به جمع ۱۶ تیم برتر این فصل از رقابت‌های جام حذفی را دریافت کردند.

امسال از مازندران چهار تیم کیان‌سام ساری، نیکاپارس چالوس، دریای کاسپین بابل و شهدای بابلسر به مرحله سوم جام حذفی راه یافته بودند که در نهایت از آن چهار تیم، فقط نیکاپارس چالوس به مرحله یک‌شانزدهم نهایی رسید و نساجی هم به عنوان یکی از تیم‌های لیگ برتری همراه با سایر تیم‌های این لیگ از مرحله یک‌شانزدهم نهایی وارد مسابقات شد.

نساجی – آلومینیوم اراک

بر اساس قرعه‌ای که برای ۲ تیم مازندرانی حاضر در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی رقم خورد، نساجی باید در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از آلومینیوم اراک دیگر تیم لیگ برتری که نیم‌فصل مسابقات را با ایستادن در رتبه هشتم به پایان رساند، دیدار کند.

11

تقابل این ۲ تیم در مرحله‌ یک‌شانزدهم یادآور فینال سی‌وپنجمین دوره جام حذفی فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ است که با برد ۱ – ۰ نساجی در ورزشگاه آزادی و کسب عنوان قهرمانی این مسابقات و راهیابی نساجی به لیگ قهرمانان آسیا همراه بود.

گل‌گهر سیرجان - نیکاپارس چالوس

دیگر تیم مازندرانی حاضر در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور یعنی نیکاپارس چالوس که در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور حضور دارد نیز بر اساس قرعه باید در سیرجان به مصاف تیم لیگ برتری گل‌گهر سیرجان برود و ماجراجویی‌اش را ادامه دهد.

1

نیکاپارس چالوس برای رسیدن به این مرحله ابتدا با قرعه استراحت مواجه شد و به مرحله سوم رقابت‌ها راه یافت. در مرحله سوم بر اساس قرعه حریف تیم هم‌استانی خود یعنی کیان‌سام(شهدا) ساری شد و توانست حریف بحران‌زده خود را در ساری با نتیجه ۲ – ۱ شکست دهد و به مرحله یک‌شانزدهم نهایی صعود کند.

انصراف ۲ تیم مازندرانی از رقابت‌ها

تیم‌های شهدای بابلسر و دریای کاسپین بابل نیز که از مازندران در مرحله سوم جام حذفی حضور داشتند و باید به مصاف رقبای خود می‌رفتند، در اقدامی غیرحرفه‌ای از ادامه حضور در مسابقات انصراف دادند.

تیم فوتبال شهدای بابلسر با پیروزی ۲ - ۱ مقابل تیم کویرمقوا تهران در مرحله دوم جام حذفی، مجوز حضور در مرحله سوم را کسب کرده بود و باید برای صعود به جمع ۳۲ تیم در جزیره قشم به مصاف تیم دسته دومی شناورسازی قشم می‌رفت.

تنها نماینده مازندران در لیگ آزادگان یعنی دریای کاسپین بابل هم که شرایط مناسبی در این لیگ ندارد، در مرحله سوم جام حذفی به قید قرعه حریف مس کرمان شد که بر اساس قرعه باید در زمین حریف به میدان می‌رفت، اما از حضور در این مسابقه انصراف داد.

مسابقات مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن برگزار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzp9vz

آخرین اخبار