تاریخ انتشار: 1402/09/16 08:54
کد خبر: 1263022

آرای جدید کمیته استیناف؛ تأیید جریمه نقدی سپاهان و تراکتور

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مطروحه صادر کرد.
آرای جدید کمیته استیناف؛ تأیید جریمه نقدی سپاهان و تراکتور

آرای صادره کمیته استیناف درباره پرونده‌های مطروحه به شرح زیر است:

* در مورد استیناف باشگاه تراکتور تبریز نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت 800 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل فحاشی و توهین تماشاگران منتسب به مقام رسمی و غیررسمی مسابقه در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم تراکتور تبریز (میزبان) و نساجی مازندران (میهمان) در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به‌عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با تقلیل جزای نقدی به پانصد میلیون ریال تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

* درباره درخواست باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان دایر بر تعلیق اجرای باقیمانده محرومیت دو جلسه‌ای ناشی از محکومیت حاصل در دادنامه‌های کمیته‌های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال با توجه به محتویات پرونده ملاحظه آثار زیان‌بار اقدامات متقاضی در حوزه فوتبال و نظر به اینکه متقاضی دارای سابقه محکومیت قطعی است درخواست مذکور فاقد شرایط تعلیق به شمار می‌آید و لذا به استناد ماده 107 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال مردود اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

* در مورد استیناف باشگاه سپاهان اصفهان نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ 510 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل پرتاب اشیاء به سمت مقام رسمی مسابقه در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم سپاهان اصفهان (میزبان) و ملوان بندر انزلی (میهمان) در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده است، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

* درباره استیناف باشگاه سپیدرود رشت نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم  به محکومیت فرشاد پیوس سرمربی تیم سپیدرود رشت به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه و 300 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه در جریان بازی فوتبال بین دو تیم نیروی زمینی تهران (میزبان) و سپیدرود رشت (میهمان) از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور  با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo5vwe

آخرین اخبار