تاریخ انتشار: 1402/05/20 21:09
کد خبر: 1211

موسوی: لطفا محرومیت را تعلیق کنید!

مدافع با تجربه آلومینیوم امیدوار است محرومیت موقت آنها به حالت تعلیق دربیاید.
موسوی: لطفا محرومیت را تعلیق کنید!

سید مهران موسوی در واکنش به خبر محرومیت تعلیقی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به وی اعلام کرده، گفت: بلافاصله پس از بازی برای صرف شام به همراه تیم رفتیم که خیلی زود این خبر آمد و واقعا تعجب کردم و اصلا این تصور را نداشتم که چنین تصمیم‌هایی در لیگ امسال قرار است اتفاق بیفتد. 

او ادامه داد: پس از بازی که ما علی‌رغم نمایش شایسته مقابل پرسپولیس شکست خوردیم، عصبی بودیم و خبرنگاران هم به یکباره با ما صحبت کردند که یک سری حرف‌ها زدیم و خبر محرومیت موقت آمد، در صورتی که اصلا منظور بنده توهین یا حتی اتهام کوچک نسبت به تیم داوری این مسابقه نبود. 

مدافع میانی آلومینیوم تصریح کرد: اگر برداشت بدی از صحبت‌های بنده شده، عذرخواهی می‌کنم ولی واقعا نیت بدی نداشتم. درخواست دارم این محرومیت موقت به حالت تعلیق دربیاید تا ما بتوانیم پس از زحمات زیادی که در دو ماه گذشته برای آماده‌سازی داشتیم، تیم را در هفته دوم لیگ برتر همراهی کنیم.

موسوی در خصوص عملکردشان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: همه ایران دیدند چه فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و از نظر تاکتیکی و فنی کاملا نسبت به حریف قهرمان خودمان بودیم. بچه‌ها دستورات تاکتیکی آقای حسینی را به خوبی اجرا کردند و به نظرم حداقل حق ما یک امتیاز در این بازی بود؛ هر چند شخصا معتقدم تیم ما شایستگی گرفتن سه امتیاز در این دیدار را داشت. 

او در خصوص دیدار هفته آینده مقابل استقلال خوزستان گفت: تیم ما از نظر تاکتیکی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و مقابل پرسپولیس این موضوع را نشان دادیم. در بازی بعدی هم به هیچ عنوان استقلال خوزستان را دست کم نمی‌گیریم و می‌دانیم تیم پرتلاشی هستند، اما امیدواریم با تلاش همه بچه‌ها و حمایت تماشاگران به برتری برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3koo84

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم عجیب هواداران پرسپولیس درباره حضور وریا غفوری در دربی حذفی