تاریخ انتشار: 1402/10/19 12:41
کد خبر: 1265723

برنامه زمستانی یونایتد توسط تن‌هاخ فاش شد

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با بررسی وضعیت مصدومان تیمش تایید کرد که باشگاه در نقل و انتقالات همه چیز را در نظر خواهد گرفت.
برنامه زمستانی یونایتد توسط تن‌هاخ فاش شد

اریک تن هاخ هنگام ارائه به روزرسانی در مورد مصدومیت بازیکنان کلیدی، اشاره‌‌ای به برنامه‌های نقل و انتقالات زمستانی منچستریونایتد به اشتراک داشت.

شیاطین سرخ از ابتدای مسابقات فصل جدید مصدومیت‌هایی داشتند که روی چند بازیکن کلیدی تاثیر گذاشته است.

علیرغم مصدومیت‌ها، این تیم در بازی دور سوم جام حذفی مقابل ویگان اتلتیک عملکرد خوبی داشت و با گل‌های دیوگو دالوت و برونو فرناندز به پیروزی 2-0 دست یافت.

تن هاخ درمورد زمان بازگشت بازیکنان کلیدی یونایتد گفت:"امیدوارم که آن‌ها بتوانند برای آخر هفته برگردند، من در مورد کریستین اریکسن و احتمالا لوک شاو صحبت می‌کنم. هری مگوایر شاید برسد، فکر می‌کنم به چند روز یا هفته بیشتر نیاز دارد."

با این حال، لیساندرو مارتینز، ویکتور لیندلوف، تایرل مالاسیا و کاسمیر آماده نیستند که این موجب ناراحتی تن هاخ شده است.

او اعتراف کرد:"این ناامیدکننده است. اما نمی‌خواهم ناامید شوم، چون نمی‌توانم کاری برای آن انجام دهم، این کار کمی به تیم نمی‌کند. ما باید بهترین عملکرد و نتایج را با بازیکنانی که در دسترس هستند به دست آوریم و این چیزی است که سعی می کنیم انجام دهیم."

تن هاخ همچنین درباره شایعات نقل و انتقالاتی منچستریونایتد گفت:"ما همه چیز را به نفع بازیکن و برای تیممان در نظر می‌گیریم. خواهیم دید که در طول پنجره نقل و انتقالات شرایط چگونه خواهد رفت."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb6emz

آخرین اخبار