تاریخ انتشار: 1398/06/14 19:43
کد خبر: 89028

رکورد شنای سوئدی روی مشت با یک پا به همراه وزنه 40 پوندی به نام تراکتور ثبت کند

«عقیل قارداش‌زاده» ورزشکار مرندی توانست تحت نام باشگاه تراکتور و در حضور مشاور ایرانیان برای ثبت رکورد در کتاب رکوردهای جهان (گینس)، رکورد شنای سوئدی روی مشت با یک پا به همراه وزنه 40 پوندی را به نام تراکتور ثبت کند.
رکورد شنای سوئدی روی مشت با یک پا به همراه وزنه 40 پوندی به نام تراکتور ثبت کند

اشکان دشمن زیاری - مشاور ایرانیان برای ثبت رکورد در کتاب رکوردهای جهان (گینس) در این خصوص گفت: آقای عقیل قارداش‌زاده درخواست ثبت یک رکورد در گینس را به ما ارسال کرده بود. این رکورد پیش از این توسط یک ورزشکار عراقی در کشور امارات در سال 2017 با 49 حرکت صحیح ثبت شده بود که امروز در محل باشگاه تراکتور، آقای قارداش‌‌زاده با 55 حرکت صحیح رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد. 

وی در خصوص نحوه‌ی صحیح این حرکت، بیان کرد: ضرورت دارد بدن به صورت صاف پایین برود و آرنج دست با مچ دست زاویه 90 درجه تشکیل دهد.

 

میر معصوم سهرابی – معاون ورزشی باشگاه تراکتور نیز در این رابطه گفت: این اتفاق مبارک را به آقای قارداش‌زاده، جامعه ورزش استان و هواداران پرشور تراکتور تبریک می‌گویم و جا دارد از مالک و مدیرعامل تراکتور تشکر کنم که مقدمه‌ی این ثبت رکورد را فراهم کردند. 

وی ادامه داد: حمایت اسپانسری باشگاه باعث شد که امروز نتیجه این تمرینات آقای قارداش زاده را با ثبت یک رکورد مشاهده کنیم.

 باشگاه تراکتور در کنار حمایت از تیم فوتبال، حمایت از ورزشکاران را نیز در برنامه دارد و امروز تراکتور اولین باشگاه‌ ایران و جزو معدود باشگاه‌های دنیاست که نامش در گینس ثبت می‌شود.

سهرابی ادامه داد: باشگاه تراکتور از رکورددارانی که می‌توانند پرچم جمهوری اسلامی ایران و نام تراکتور را در عرصه جهانی و گینس ثبت کنند، حمایت می‌کند. 

 

عقیل قارداش‌زاده نیز پس از ثبت این رکورد جهانی با بیان اینکه 36 ساله و مربی کونگ فو در شهرستان مرند است، افزود: امروز این رکورد به نام تراکتور در کتاب گینس ثبت شد و جا دارد از مالک و مدیرعامل باشگاه تراکتور تشکر کنم. اگر حمایت‌ها ادامه داشته با رکورد های دیگر نام تراکتور را در دنیا ثبت خواهم کرد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3968rx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرزبان: ای‌کاش گل می‌زدیم و می‌توانستیم امتیاز بگیریم