تاریخ انتشار: 1400/07/25 21:54
کد خبر: 31832

سرپرست مدیر عاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر؛ در شرایط بسیار سخت و عجیب به بازی قشقایی شیراز رسیدیم

سرپرست مدیر عاملی شاهین بوشهر گفت:شرایطمان در دیدار برابر قشقایی شیراز بسیار عجیب بود.
سرپرست مدیر عاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر؛  در شرایط بسیار سخت و عجیب به بازی قشقایی شیراز رسیدیم

فلکناز آتشی در پایان بازی امروز در گفتگویی اظهار داشت : در شرایط عجیب و سخت و در فرصتی ۴۸ ساعته به بازی با قشقایی رسیدیم و عملا تا ۱۵ دقیقه قبل از آغاز بازی ۱۶ بازیکن تیم که ۹۰ درصد بازیکنان رده های پایه ما بودند مهیای بازی شدند و در این بازی به این بازیکنان جوانان و امید باشگاه افتخار کردم و به مربیان پایه باشگاه بابت این عملکرد خدا قوت و تبریک می گویم . با اینکه در ۲۰ دقیقه اول بازی ۲ گل دریافت کردیم اما تیم بدون تمرین شاهین شهرداری ۷۰ دقیقه روی دروازه قشقایی شیراز فشار آورد و تیم برتر میدان بود.

آتشی افزود : در باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی در کنار تلاش شبانه روزی کارکنان اجرایی ، اداری و کادر فنی باشگاه ، آقای محتشم ریاست محترم هیات فوتبال و کارکنان این هیات نقشی اساسی و ویژه داشتند که مراتب تشکر مجموعه باشگاه خدمت این عزیزان تقدیم می داریم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در ادامه گفت : مدیریت اداره ورزش و جوانان ، ریاست ورزشگاه شهید مهدوی ، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز طی چند روز گذشته همکاری‌های لازم در مهیا کردن تیم برای حضور مسابقات را بعمل آوردند و امیدوارم اینگونه تعامل و همکاری ها ادامه یابد تا بتوانیم نتایج مناسبی در ادامه رقابتها کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egw8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شورا و شهرداری بیشترین دغدغه را نسبت به تیم شاهین دارند/ شاهین مکتب ، اصالت و هویت ورزش بوشهر است
رییس شورای اسلامی شهر بوشهر مطرح کرد :