تاریخ انتشار: 1400/09/26 19:43
سرپرست باشگاه نیروی زمینی ارتش عنوان کرد؛
کد خبر: 28519

هواداران تمامی تیم ها برای ما قابل احترام هستند/سازمان لیگ هرچه سریعتر چاره ایی بیاندیشد/نتیجه داوری های ما که متضرر شدیم چه شد؟!

تمرکز تمامی تیم ها به دلیل ورود و یا عدم ورود تماشاگران بهم خورده است
هواداران تمامی تیم ها برای ما قابل احترام هستند/سازمان لیگ هرچه سریعتر چاره ایی بیاندیشد/نتیجه داوری های ما که متضرر شدیم چه شد؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، سرهنگ موسی بختیاری سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان نیروی زمینی ارتش در واکنش به صحبت های سرمربی تیم سپیدرود و همچنین حواشی ایجاد شده در خصوص بازی روز گذشته نیروی زمینی و سپیدرود رشت و همچنین دیدار های گذشته این تیم عنوان کرد :

هواداران تیم های فوتبال از جمله تیم های رقیب برای همگان قابل احترام هستند و تمامی جامعه فوتبال از جمله شخص بنده و باشگاه نیروی زمینی مشتاقانه منتظر حضور تماشاگران در استادیوم های ورزشی هستیم زیرا حضور تماشاگران بر زیبایی های ورزش و فوتبال خواهد افزود.

سرهنگ بختیاری در ادامه صحبت هایش عنوان کردد: در چند دیدار اخیر که در شهرهای مختلف مهمان بودیم در جلسات هماهنگی شب قبل از بازی از سوی ناظر مسابقه تاکیدا اعلام میشود روز مسابقه هیچ گونه تماشاگری حق ورود به استادیوم را نداشته ، در غیر این صورت بازی متوقف خواهد شد و در صورت برطرف نشدن ، مسابقه تعطیل خواهد شد! اما متاسفانه ما در ماهشهر و همچنین رشت شاهد این اتفاق نبودیم و در هر دو دیدار تماشاگران به راحتی وارد استادیوم شدند و بنده به نمایندگی از باشگاه نیروی زمینی با این اوصاف تا لحظه ای که فحاشی و توهینی را نشنیده بودیم خودمان از ناظر بازی درخواست کردیم سخت گیری در این مورد نداشته باشد ، اما متاسفانه برخی از تماشاگر نماها نه تنها تیم های خود را تشویق نکرده بلکه با الفاضی که زیبنده هواداران ورزش دوست علی الخصوص فوتبال نیست تمرکز بازیکنان و عوامل نیمکت ما را بهم زدند.

ایشان در خصوص برطرف شدن این مشکلات به خبرنگار ما گفت : اگر مبنا بر حضور تماشاگران در استادیوم است سازمان لیگ با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا ورود تماشاگران به استادیوم را آزاد کنند در غیر اینصورت نه تنها هواداران بلکه دو تیم که برای مسابقه آماده میشوند متضرر خواهند شد.

مدیر تیم های فوتبال باشگاه نیروی زمینی در خصوص صحبت های سرمربی تیم سپیدرود نیز گفت : ما برای هواداران پرشور سپیدرود احترام قائل هستیم و تنها تا لحظه ای که هیچ گونه بی احترامی به عوامل باشگاه نیروی زمینی نشده بود هیچ گونه مخالفتی با حضور هواداران در ورزشگاه نداشتیم و برخلاف صحبت های سرمربی محترم باشگاه سپیدرود اعتراض ما اصلا به نتیجه بازی مرتبط نبود!

بختیاری در پایان نیز در خصوص داوری ها خاطر نشان کرد : از هفته نخست تاکنون از داوری ها متضرر شدیم و تمام مستندات موجود است و کارشناسان زیادی نیز در خصوص این اشتباهات نظر داده اند و ما نیز اعتراضات خود را به همراه مستندات به کمیته داوران ارائه دادیم اما هیچ گونه جوابی نگرفته ایم! خواهشم از فدراسیون ، سازمان لیگ ، کمیته انضباطی و کمیته داوران این است هر چه سریعتر به این موارد ورود کرده و تصمیمی اتخاذ نموده و چاره ای اندیشیده شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vq5kj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرمانده قرارگاه غرب به همراه سرهنگ چنگیز مسیب زاده مهمان ویژه ارتشی ها
مهمانان ویژه در دیدار نیروی زمینی و بعثت کرمانشاه؛

نورمحمدی طاحونی و مهدی پور به نیروی زمینی ارتش پیوستند+عکس
بازیکنان جدیدی به جمع شاگردان ابهری پیوستند؛

زمان تست گیری تیم نیروی زمینی ارتش برای بازیکنان لیگ یکی مشخص شد
با پایان یافتن اولین مرحله از تست گیری عمومی؛