تاریخ انتشار: 1396/04/07 12:51
کد خبر: 200260

لژیونر شدن والیبالست‌های ایران و اولین تاثیر مثبت کولاکوویچ

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اصرار خاصی بر لژیونر شدن ملی‌پوشان ایران دارد.
لژیونر شدن والیبالست‌های ایران و اولین تاثیر مثبت کولاکوویچ

به گزارش فرتاک ورزشی ،از زمان حضور تیم ملی والیبال ایران در سطح یک لیگ جهانی والیبال و طبعا هرچه بیشتر دیده شدن بازیکنان تیم ملی والیبال پیشنهادات زیادی برای لژیونر شدن آن‌ها وجود داشته اما به دلیل پرداخت حقوق کم و یا دوری از خانواده این امر میسر نشده بود. تنها لژیونر چند سال اخیر والیبال سعید معروف بوده است که البته خیلی زیاد در لیگ روسیه دوام نیاورد.

 

کولاکوویچ به تازگی با یکی از رسانه‌های لهستانی مصاحبه کرده و در آن به دستمزدهای نجومی بازیکنان ایرانی اشاره کرده است. به نظر می‌رسد پیش از این نیز سرمربی تیم ملی با شاگردانش صحبت‌هایی داشته و برای پیشرفت بیشتر آن‌ها و در مجموع تیم ملی والیبال گزینه بازی در لیگ‌های اروپایی را پیشنهاد داده است.

 

مصداق این مسئله نهایی شدن قرارداد معنوی‌نژاد و عبادی‌پور با تیم‌های ورونا ایتالیا و اسکرا بلچاتف لهستان می‌باشد. به گفته خود این بازیکنان سال‌های گذشته نیز این پیشنهادات بوده و به نظر نمی‌رسد از لحاظ مالی نیز خیلی تفاوت چشم‌گیری داشته باشد اما چه چیزی باعث پذیرش این قرارداد و رفتن از لیگ ایران با دستمزدهای بالایش شده را باید در صحبت‌ها و تفکرات سرمربی تیم ملی جستجو کرد.

 

قطعا حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های معتبر در افزایش کیفیت بازیکنان تاثیر زیادی خواهد داشت و به تیم ملی نیز کمک شایانی خواهد کرد. اگر به راستی صحبت‌های کولاکوویچ در لژیونر شدن معنوی‌نژاد وعبادی‌پور نقش داشته باشد پس می‌توان گفت این اولین تاثیر مثبت سرمربی جدید تیم ملی والیبال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ld9kr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوزانو از نبود آنالیزور کلافه است