تاریخ انتشار: 1397/04/10 22:48
کد خبر: 140798

حدادی درباره پاره کردن یقه پیراهن خود توضیح داد!

بازیکن تیم ملی بسکتبال در بازگشت به تهران درباره بازی مقابل قطر، پاره کردن لباس و مصدومیت هایش توضیح داد.
حدادی درباره پاره کردن یقه پیراهن خود توضیح داد!

حامد حدادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به دست کم گرفتن قطر در مسابقه قبلی انتخابی جام جهانی تاکید کرد: با توجه به بازی قبل با قطر فکر کردیم کارمان آسان است و در ابتدای مسابقه غافلگیر شدیم. هر چند در کوارتر سوم بالا آمدیم، در کوارتر پایانی هم بد کار کردیم و اختلاف 13 امتیاز شد. بازیکن نیمکت و سایر بازیکنان اصلی تیم در اواخر بازی خیلی زحمت کشیدند، از جان مایه گذاشتند و نتیجه را جبران کردند.

حدادی همچنین درباره مشکل پرتاب های بازیکنان در مسابقه قبلی تیم گفت: سبدهای سالن قطر بدقلق بود. نباید روی شوت های خود دقت می کردیم و باید همینطوری پرتاب می کردیم چون با دقت بیشتر، نتیجه کمتری می گرفتیم.

او درباره عصبانیت در دیدار مقابل قطر و پاره کردن یقه پیراهن خود توضیح داد: خطاهای زیادی رویم می شد. 19 پرتاب آزاد داشتم، ولی اگر همه خطاها را می گرفتند، باید 35 پرتاب آزاد می زدم. داوران هم می گفتند نمی توان این همه سوت زد. به هر حال باید خطاها را بگیرند. حالا هم کارم را توجیه نمی کنم؛ اما فکر نمی کردم جنس لباس به این شکل باشد. همیشه موقع بازی به یقه لباسم گیر می دهم.

حدادی با تاکید دوباره براینکه قصد توجیه ندارد، گفت: کلا موقع عصبانی بودن به چیزی فکر نمی کنم. واقعا باید خودم را کنترل کنم. گاهی آدم از دست همه چیز شاکی می شود. البته جنبه مثبت هم شاید این بود که حرکتم شوکی برای تیم بود که بعد از آن به بازی برگشت.

 

ما ایرانی ها از همه چیز ایراد می گیریم

سنتر تیم ملی بسکتبال درباره شکل لباس ها که انتقاداتی به آن وارد شد، گفت: لباس های جدید واقعا خوب هستند. بعضی ها می گویند مثل لباس عراق است، کلا ما ایرانی ها عادت کرده ایم که از همه چیز ایراد می گیریم. در این سال ها به تنوعی در کنار لباس های سفید و قرمز نیاز داشتیم. شاید اگر رنگ سبز لباس کمی روشنتر بود، بهتر می شد؛ اما حالا هم رنگ زیبایی دارد.

ستاره تیم ملی بسکتبال همچنین درباره مصدومیت های خود افزود: از همان زمان چلنج کاپ آسیا که آشیل پایم پاره شده بود، باید 7 هفته بیرون می ماندم. به دلیل مسابقات باشگاهی زودتر برگشتم و هنوز هم گاهی آشیل پایم درد می گیرد. همچنین در نیمه چپ بدنم آسیب دیدگی هایی از آرنج، تا کتف و مچ پا داشته ام.

 

واقعا بدنم آماده بازی در چین نبود

حدادی درباره بحث های مربوط به قهر از تیم ملی که ماه قبل با غیبت در سفر به چین شدت گرفت، تاکید کرد: واقعا آن موقع، بدنم آماده بازی نبود. ضمن اینکه همیشه با فرستادن تیم اصلی خود، اشتباه می کنیم. اتفاقی که سال 2015 هم افتاد و چینی ها در یک هفته بازی به میزبانی این کشور، به خوبی ما را آنالیز کرده بودند. در نهایت با هماهنگی کامل کادرفنی تیم را همراهی نکردم.

ملی پوش بسکتبال در پاسخ به اینکه واقعا اتفاقی در تمرینات رخ نداده بود که باعث حرف و حدیث شود، گفت: نمی گویم اتفاقی نیفتاده است. به هر حال در تمرینات گاهی عصبانی می شویم، مثلا آرنج کسی به صورتت می خورد و با فریاد بگویی این چه تمرینی است یا حتی از زمین بیرون بروی. این مسائل در تمرینات هست؛ اما اینکه همه جا بگویند حدادی قهر کرده است، واقعا درست نیست.

 

امیدوارم سالن پر شود

او با اشاره به مشکلاتی مثل بودجه نداشتن برای دعوت از تیم های خوب گفت: پیشنهاد داده ام که قراردادهایی با کشورهایی مثل اسلوونی و صربستان ببندیم که هر سال چند بازی با این تیم ها انجام دهیم. همانطوری که چین با استرالیا بازی می کند. در هر حال دعوت از تیم های بزرگ هم نیاز به بودجه دارد. همین حالا قانونی گذاشته اند که برای بازی های آسیایی باید از کادر تیم ها کم شود، در حالی که ورزش یک پکیج کامل نیاز دارد. تیم ها به ماساژور، پزشک و .. نیاز دارند.

ملی پوش بسکتبال گفت: امیدوارم سالن برای بازی با قزاقستان پر شود. کمی در تبلیغات این دوره ضعیف کار شده است. نباید فکر کنیم که چون تماشاگرها در بازی با عراق آمدند، حتما این بازی هم می آیند. آن مسابقه هم با تبلیغات بازیکنان چنین شرایطی پیش می آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27656v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جمعه؛تیم ملی ایران به مصاف قطر می رود!