تاریخ انتشار: 1396/06/17 16:15
کد خبر: 184316

گزارشی از تمرینات نفسگیر تیم ملی والیبال کشورمان

تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین روز حضور خود در کشور ژاپن دو جلسه تمرین نفسگیر را پشت سر گذاشت.
گزارشی از تمرینات نفسگیر تیم ملی والیبال کشورمان

 تیم ملی والیبال کشورمان که برای حضور در رقابت های جام قهرمانان بزرگ جهان شب گذشته وارد ژاپن شد، امروز جمعه 17 شهریور ماه نخستین روز اردوی تدارکاتی خود را پشت سر گذاشت.

شاگردان ایگور کولا کوویچ شب گذشته به هتل اکسس در شهر کاریا محل برگزاری اردوی سه روزه خود رسیدند و بلافاصله برای استراحت به اتاق های خود رفتند.

نخستین تمرین ملی پوشان کشورمان امروز از ساعت ۹ صبح به مدت دو ساعت در سالن باشگاه جی تکت استینگز(میزبان اردوی سه روزه) که سال گذشته در لیگ والیبال ژاپن به عنوان سومی رسیده بود، برگزار شد. این جلسه تمرین به کار با وزنه اختصاص داشت که بازیکنان پس از صحبت های ایگور کولاکوویچ زیر نظر میسیج بدنساز تیم ملی به گرم کردن پرداختند و سپس بر اساس برنامه اختصاصی خود به کار با وزنه مشغول شدند.

ملی پوشان پس از تمرین صبح برای صرف ناهار به هتل محل اقامت خود بازگشتند و پس از استراحت نخستین جلسه تمرین توپی خود را به مدت دو ساعت زیر نظر کادر فنی در همان سالن باشگاه جی تکت استینگز برگزار کردند.

در این جلسه هم طبق معمول پس از صبحت های ابتدای کولاکوویچ بازیکنان زیر نظر میسیج گرم کردن و سپس به صورت دو به دو اقدام به گرم کردن با توپ پرداختند.

بازی شش به شش برنامه بعدی بازیکنان در این جلسه بود که در طول تمرین کولاکوویچ و دستیارانش نکات لازم را به ملی پوشان گوشزد می کردند.

انگیزه و تلاش بازیکنان در تمرینی شاداب از نکات بارز این جلسه تمرین تیم ملی ایران در نخستین روز حضور در ژاپن بود که نشانه ای از خستگی راه و سفر در رفتار بازیکنان وجود نداشت.

بازیکنان تیم جی تکت استینگز در اواخر این جلسه، به تماشای تمرین بازیکنان ایران پرداختند.

پس از تمرین دو ساعته ایران، این شاگردان احمد مساجدی سرمربی ایرانی تیم جی تکت استینگز بودند که تمرین خود را آغاز کردند و ایگور نیز برای دقایقی به تماشای تمرینات آنها پرداخت.

ملی پوشان پس از تمرین امروز به محل اقامت خود بازگشتند و بر اساس برنامه اعلام شده صبح فردا به وقت محلی استراحت دارند و عصر فردا در تنها دیدار دوستانه خود پیش از آغاز مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان به مصاف تیم جی تکت ژاپن خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnwql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتخابی قهرمانی جهان

ملی پوشان دیوار چین را شکستند/تنها یک گام تا صعود