تاریخ انتشار: 1402/03/15 12:00
کد خبر: 5007

اگه همسرت این رفتارها رو داره غیرقابل اعتماد است!

اعتماد یکی از مهم ترین پایه و اساس زندگی زناشویی خوب است ,آشنا شدن با نشانه های همسر غیر قابل اعتماد به شناخت همسر کمک بسیاری میکند.
اگه همسرت این رفتارها رو داره غیرقابل اعتماد است!

یکی از مهم ترین اصول زندگی مشترک اعتماد داشتن زوجین به یکدیگر است. زندگی با افراد غیرقابل اعتماد بسیار دشوار و دردناک است و می تواند اعتماد به نفستان را کاهش دهد بنابراین بهتر است با نشانه های همسری که قابل اعتماد نیست.

چیزهایی را از شما پنهان می کند

هر فردی که همسر خود را دوست دارد، هرگز به او دروغ نمی گوید و پنهان کاری نمی کند در عوض او را از برنامه های آینده خود مطلع می سازد و از او در مورد مواردی که برایش مهم است، می پرسد. اگر چنین همسری دارید که هرگز به شما واضح و روشن نمی گوید چه شغلی دارد و چه کاری انجام می دهد باید به او بگویید که این رفتار را تحمل نخواهید کرد. اگر همسرتان چیزهایی را از شما پنهان می کند این نشان می دهد که واقعاً نمی توانید به او اعتماد کنید.

قبول نمی کند که اشتباه کرده است

وقتی همسر شما اشتباهات جزئی و قصوری که از طرف او صورت گرفته را نمی پذیرد یعنی اینکه در مورد مسائل بزرگتر هم همین کار را خواهد کرد و شهامت پذیرفتن اشتباهات بزرگ خود را هم نخواهد داشت. این فرد برای اشتباهی که مرتکب شده عذرخواهی نمی کند. نپذیرفتن اشتباه و عذرخواهی نکردن از طرف همسر به این معنی است که او در پی جلب اعتماد شما نیست.    

بحث کردن

برنامه های آینده خود را با شما در میان نمی گذارد

اگر همسری دارید که هرگز در مورد برنامه های آینده خود با شما صحبت نمی کند این علامت جدی است که نشان می دهد مشکلی در رابطه تان وجود دارد. یک همسرعاشق همیشه در مورد آینده خود با شریک زندگیش صحبت می کند، اما اگر همسرتان اینطور نیست، از او بخواهید رفتارش را تغییر دهد.

اگر شما جزء برنامه های آینده او نیستید و او در برخی موارد مرموز است ، باید از او بپرسید چرا این کار را انجام می دهد. اگر او از پاسخ مستقیم به شما امتناع می کند بدانید قصد مخفی کاری دارد.

بیرون می رود و هرگز نمی گوید

اگر همسرتان با دوستانش بیرون می رود اشکالی ندارد، اما اگر از گفتن اینکه کجا و با کی می رود اجتناب کند باید نگران باشید زیرا سزاوار رفتاری نیستید که همسرتان چند روز شما را ترک کند و هر زمان که بخواهد به خانه بازگردد پس قطعاً باید به او تذکر دهید زیرا در طولانی مدت باعث ایجاد استرس می شود.

درباره مسائل مالی صادق نیست

زوج هایی که مسائل مالی و اقتصادی را از یکدیگر مخفی می کنند و درباره مسائل مالی صادق نیستند، نمی توانند اعتماد یکدیگر را به دست آورند. اگریکی از زوجین درباره این مسائل پنهان کاری می کند آنچه که باید از طرف مقابلش انتظار داشته باشد، واکنشی به همین بدی است.

از بحث و صحبت فراری است

وقتی شریک زندگی تان از شما فاصله گرفته و به بحث و صحبت در مورد مسائل زندگی علاقه ای ندارد و دور از دسترس شده به این معنی است که ذهنش انباشته از چیزهایی است که نمی خواهد با شما در میان بگذارد و یا مشکلی مهم   را از شما پنهان می کند، زیرا به دلایلی نمی خواهد شما مطلع باشید.  

صحبت نکردن

قبلا موجب سلب اعتمادتان شده است

اگر همسرتان قبلاً موجب سلب اعتمادتان شده است هرگز نمی توانید به او اعتماد کامل داشته باشید همچنین اگر در صورت بروز تاسف هنوز کارهایی را انجام می هد که به شما آسیب می رساند باید جدی تر با او صحبت کنید.

کارهای مشکوک انجام می دهد

تماس های دیر هنگام خروج از خانه در ساعت های عجیب و نزدیک نگه داشتن تلفن همراه همیشه نشانه هایی است که باید بیشتر به همسرتان توجه کنید و مراقب او باشید.هر فردی از داشتن چنین همسری احساس ناراحتی می کند پس اگر از این وضعیت احساس بدی دارید باید صریحاً با او صحبت کنید.از او بپرسید اگر شما هم همین کار را با او انجام دهید چه احساسی خواهد داشت.به او بگویید کاری که در قبال او انجام می دهید عادلانه نیست و با چنین رفتاری کنار نمی آیید.

بیش از حد در شبکه های اجتماعی است

اگر شریک زندگی تان گذارندن وقت در رسانه های اجتماعی را به بودن در کنار شما ترجیح می دهد، می تواند نشانه بزرگی باشد که او قابل اعتماد نیست.

علاقه به فضای مجازی

از دیدن افراد یا مکان های خاص خودداری می کند

اگر شریک زندگی تان از رفتن به مکان های خاص و یا ملاقات با افراد خاصی خودداری می کند ، ممکن است او چیزی را از شما پنهان می کند و نمی خواهد در مکانی و یا در جمعی در کنار شما دیده شود اما ممکن است که او صادقانه از برخی مکان ها و یا مردم خوشش نیاید.

پاسخی غیرمنطقی و غیر موجه می دهد.

افراد هنگامی که احساس گناه می کنند یا مرتکب خطایی شده باشند، حالت دفاعی به خود می گیرند و با خشم و غضب واکنش نشان می دهند پس اگر همسر شما به یک سوال ساده و منطقی با حالت دفاعی واکنش نشان دهد، می تواند نشانه ای باشد که او مرتکب خطایی شده و احساس گناه می کند.

با شما عکس نمی گیرد

همسری که قابل اعتماد نیست از عکس گرفتن با شما طفره می رود در صورتیکه با دیگران عکس های زیادی دارد ولی از نشان دادن شما امتناع می کند.

برنامه هایتان را تغییر می دهد

اگر نامزد یا همسر آینده شما برنامه هایتان را تغییر می دهد یعنی او در مورد آنچه که می خواسته انجام دهد تردید داشته و برای همین برنامه را کنسل یا لغو می کند و یا ممکن است شما اولویت اول زندگی او نبوده و او برنامه ای با شخص دیگری دارد و مجبور به لغو برنامه شما شده است.

اختلاف زناشویی

کلمه عبور شما را می خواهد

اگر همسرتان مدام به دنبال رمز گوشی شماست تا ببیند در گوشی شما چه اتفاقی می افتد ولی خودش اینکاررا دوست ندارد و اجازه چنین کاری نمی دهد حتما دلیل این کار را از او بپرسید.

هیچ یک از دوستانش را نمی شناسید

هربار که قصد دارد شما را به دوستان و آشنایان نشان دهد بهانه ای می آورد و از این کار سرباز می زند تا به این ترتیب زمینه آشنایی تان را فراهم نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dz8m2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کودکم بچه ها رو میزنه؛ دلیل و راه حلش چیه؟