تاریخ انتشار: 1396/08/22 10:33
کد خبر: 173984

به کسب سهمیه پنجم المپیک زمستانی خوشبین هستیم

رئیس فدراسیون اسکی می گوید به کسب سهمیه پنجم المپیک زمستانی خوشبین است اما این موضوع هم به تلاش ورزشکاران ایرانی بستگی دارد و هم به شرایط دیگر اسکی‌بازان.
به کسب سهمیه پنجم المپیک زمستانی خوشبین هستیم

سید عبدی افتخاری در گفتگو با خبرنگار، در پاسخ به این سوال که آیا میزبان رقابتهای قهرمانی آلپاین بزرگسالان آسیا مشخص شده است؟ گفت: خیر هنوز هیچ چیز قطعی نیست. این میزبانی در سایت فدراسیون جهانی اسکی(فیز) به ثبت رسیده و از این حیث مشکلی وجود ندارد و دیر نیست. با وجود اینکه در سایت جهانی نام پیست بین المللی دربندسر برای این رقابتها ثبت شده، هنوز تصمیم جدی در این خصوص نگرفته ایم. هر پیستی که شرایط بهتری برای میزبانی داشته باشد به عنوان محل برگزاری این رقابتها انتخاب می شود.

وی در خصوص نحوه آماده سازی تیم های ملی آلپاین و صحرانوردی برای حضور موفق در المپیک زمستانی گفت: تیم های اسکی آلپاین بانوان و آقایان به تازگی از اردوی اتریش بازگشته اند و پس از آن هم ورزشکاران این رشته و هم اسکی بازان صحرانوردی به ترکیه اعزام خواهند شد.

رئیس فدراسیون اسکی در پاسخ به این سوال که آیا به کسب سهمیه پنجم المپیک زمستانی امیدوار و خوشبین هستید یا خیر؟ گفت: بله اما باید تلاش زیادی کنیم. البته این کسب سهمیه هم به تلاش ما بستگی دارد و هم به توان دیگران. امیدوارم که بتوانیم با کسب یک سهمیه دیگر و با پنج ورزشکار در المپیک زمستانی شرکت کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6d58

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بحث پناهندگی ساوه‌شمشکی در سوئد منتفی شد