تاریخ انتشار: 1396/10/07 13:12
کد خبر: 167334

نظر اینسینیه در مورد رقابت قهرمانی در سری آ

لورنتزو اینسینیه معتقد است ناپولی و یوونتوس یک قدم از سایر تیم ها برای کسب اسکودتو جلوتر هستند. وی می گوید باید مراقب اینتر و رم هم بود.
نظر اینسینیه در مورد رقابت قهرمانی در سری آ

لورنتزو اینسینیه معتقد است ناپولی و یوونتوس یک قدم از سایر تیم ها برای کسب اسکودتو جلوتر هستند. وی می گوید باید مراقب اینتر و رم هم بود به خصوص اینکه رمی ها، هنوز یک بازی کمتر انجام داده اند. از نظر اینسینیه، او می تواند روزی رکورد مارک همشیک را بشکند؛ همشیک چند روز پیش با شکستن رکورد مارادونا، به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد.

در مصاحبه ای با Canale 21، اینسینیه گفت:

رقابت با یوونتوس؟

می دانیم که مثل رقابت دو اسب، تا انتها در کورس اسکودتو با آن ها خواهیم بود. امسال شرایط واقعا سخت تر شده است و دو تیم بسیار نزدیک به هم پیش می روند. اینتر و رم کمی عقبتر از ما و یوونتوس هستند و باید مراقب آن ها هم بود. رم یک بازی کمتر انجام داده و اگر ببرند آن ها هم می توانند مشکلات زیادی ایجاد کنند. هر مسابقه ای امسال می تواند مانند یک تله باشد.

شکستن رکورد مارادونا به دست همشیک؟

برای او بسیار خوشحالم چون مارک همیشه عشق بی نظیری به این پیراهن و طرفدارانش نشان داده است. نوشتن تاریخِ ناپولی همیشه زیباست. گرفتن رکورد مارادونا به عنوان یک هافبک واقعا فوق العاده است هرچند او باید نگران باشد چون سرانجام من رکورد او را می شکنم!

ذهنم فقط روی ناپولی است؛ این پیراهنی است که با روح، قلب و تمام وجودم آن را به تن می کنم. می خواهم تا جایی که می شود این تیم را بالاتر ببریم.

خداحافظی پائولو کاناوارو؟

به او پیام دادم و در ادامه دوران کاری اش در چین، بهترین ها را برایش آرزو کردم.

ساری؟

او چیزهای زیادی به ما آموخته است و بسیار خوشحالیم که از وی پیروی می کنیم. وقتی وارد زمین می شویم واقعا از کارمان لذت می بریم و این به خاطر ساری است. ساری آماده است تا هدایت تیم ملی ایتالیا را بر عهده بگیرد ولی بعید می دانم که واقعا قصد چنین کاری داشته باشد چون با شناختی که از او دارم، دوست دارد هر روز در زمین حضور داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrerp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف خانگی بانوی پیر در برابر اینتر
هفته شانزدهم رقابت‌های سری A ایتالیا