تاریخ انتشار: 1397/07/10 13:12
کد خبر: 127975

صلاح در اوج آمادگی نیست ولی ناآماده هم نیست

جیمی کاراگر ستاره‌ی سابق لیورپول معتقد است بار سنگین انتظارات از محمد صلاح روی او تاثیر منفی گذاشته و او با اینکه افتی نکرده مورد انتقاد قرار گرفته است.
صلاح در اوج آمادگی نیست ولی ناآماده هم نیست

محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول سال گذشته که از رم به آنفیلد آمد یک فصل درخشان و رویایی را پشت سر گذاشت و در رقابتهای مختلف 44 گل به ثمر رساند تا جایزه‌ی بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را به خود اختصاص دهد. صلاح در جوایز بهترین‌های فیفا و توپ طلا هم جزو سه نامزد اصلی بود. اما صلاح در بازی اخیر لیورپول و چلسی نمایش ضعیفی داشت و منتقدین که از ابتدای فصل جاری می‌گفتند صلاح، دیگر آن صلاح پارسال نیست در انتقادهای خود از او مصمم‌تر شوند و هوادران لیورپول را نگران ستاره‌ی مصری‌شان کنند.

کاراگر در گفتگو با شبکه‌ی اسکای اسپرتز گفت:" صلاح در اوج آمادگی نیست ولی به نظر من ناآماده هم نیست. اگر نظر من را بخواهید رسانه‌ها روی موضوع آماده بودن یا آماده نبودن صلاح بیش از حد مانور داده‌اند. او تا اینجا نسبت به مدت زمان مشابه پارسال تنها یک گل کمتر زده. امیدوارم کلوپ این را به صلاح بگوید تا فکر نکند امسال نسبت به پارسال خیلی ضعیفتر ظاهر شده. اگر صلاح امسال بیشتر از 40 گل نزند معنی‌اش این نیست که فصل بدی داشته. ایان راش بهترین گلزن تاریخ لیورپول بوده. او در یک فصل 47 گل به ثمر رسانده. ولی فصل بعدی دوباره 47 گل نزده. ایان راش در هر فصل به طور متوسط 25 تا 30 گل به ثمر می‌رساند. صلاح هم اگر در یک فصل 25 گل بزند معنی‌اش این نیست که فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشته. بله، صلاح نسبت به مدت مشابه فصل قبل، تا اینجا فقط یک گل کمتر زده است".

صلاح در بازی لیورپول و چلسی و همینطور در لیگ قهرمانان، در جدال با پاری سن ژرمن تعویض شد و از زمین بیرون رفت. کاراگر می‌گوید بی‌احتیاطی‌های صلاح در زمان بدست آوردن توپ در این دو بازی که در بعضی لحظات اعصاب هواداران این تیم را به هم ریخت عاملی بوده که کلوپ را مجبور کرده  صلاح را از زمین بیرون بکشد. کاراگر گفت:" من آن بازی‌ها را تماشا کردم و به نظرم دردسر کلوپ این بود که نمی‌خواست زیر بار فشار هوادار ناراضی قرار بگیرد ولی منظورش این نبود که صلاح بد بازی کرده".

 

کاراگر در ادامه گفت:" من هم که بازی‌ها را تماشا می‌کردم متوجه شدم که صلاح وقتی توپ را می‌گیرد بی‌احتیاط است و به خصوص در میانه‌های زمین توپ را از دست می‌دهد و این چند بار برای لیورپول مشکل‌ساز شد. او در بازی با پاری سن ژرمن توپ را از دست داد ولی بعد بلافاصله گل زد. اما دو دقیقه بعد از زمین بیرون کشیده شد. وقتی یک مربی احساس می‌کند بازیکنی ممکن است تیم را به خطر بیندازد او را بیرون می‌کشد".

صلاح روز چهارشنبه فرصت دارد تا در ناپل در خانه‌ی ناپولی به منتقدینش نشان دهد که او با صلاح فصل گذشته فرقی نکرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48b56a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی عملکرد سپیدرود و نظرمحمدی در شش هفته گذشته لیگ یک