تاریخ انتشار: 1397/08/25 13:13
کد خبر: 121619

رونی: منتظرم که عنوان بهترین گلزن را به او تقدیم کنم

وین رونی، کاپیتان سابق انگلیس معتقد است که هری کین، رکورد او را خواهد شکست و به بهترین گلزن تاریخ انگلیس تبدیل خواهد شد.
رونی: منتظرم که عنوان بهترین گلزن را به او تقدیم کنم

ستاره سابق اورتون و منچستریونایتد، شب گذشته آخرین بازی اش برای سه شیرها را انجام داد و با 120 بازی و 53 گل زده، به عنوان بهترین گلزن تاریخ انگلیس بازنشسته شد. با این حال او معتقد است که هری کین قادر به شکست رکورد 53 گل او خواهد بود.

او گفت:" من منتظرم که عنوان بهترین گلزن را به او تقدیم کنم. به هری گفتم که برای این هدف تلاش کند زیرا من معتقدم که او رکورد من را خواهد شکست. خیلی خوشحالم که دوباره مقابل هواداران به میدان رفتم و برای من و خانواده ام روز فوق العاده ای بود. همه چیز خیلی خوب پیش رفت. البته ناراحتم که گل نزدم ولی اگر گل می‌زدم، این موضوع به وجود می‌امد که این گل باید در کارنامه من حساب می‌شد یا نه!"

رونی درباره شرایط انگلیس گفت:" با توجه به آنچه در تمرینات دیدم، این تیم در دستان امنی قرار دارد. هدایت بازیکنان فوق العاده است. واکنش بازیکنان هم عالی بوده است. به نظرم بازیکنان جوانی در این تیم حضور دارند که آینده درخشانی پیش رویشان است. من مطمئنم که در چند سال آینده، آنها انگلیس را به کسب جام نزدیک می‌کنند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgpzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 هفته بیست ودوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس/پیروزی منچستریونایتد مقابل اورتون!