تاریخ انتشار: 1398/08/15 20:19
کد خبر: 81723

باشگاه ناپولی به طغیان بازیکنان تیم واکنش نشان داد

باشگاه ناپولی با انتشار بیانیه‌ای درباره عواقب سرپیچی بازیکنان این تیم از دستور مالک باشگاه هشدار داد و آنها را از گفت‌و‌گو با رسانه‌ها منع کرد.
باشگاه ناپولی به طغیان بازیکنان تیم واکنش نشان داد

به دنبال خودداری بازیکنان تیم فوتبال ناپولی از بازگشت به مرکز تمرینی این تیم پس از تساوی خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا، سایت رسمی باشگاه بیانیه‌ای منتشر کرد و در خصوص عواقبت این ماجرا به آنها هشدار داد.

اورلیو دلورنتیس رئیس باشگاه پس از باخت شنبه شب این تیم در خانه رم، دستور داد که تمامی اعضای تیم و کادر فنی به یک اردوی تنبیهی یک هفته‌ای بروند تا برای بازی شب گذشته (سه‌شنبه) مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا آماده شود. این اردوی تنبیهی قرار بود تا روز یکشنبه هفته آینده و بازی مقابل جنوا در سری A ادامه داشته باشد و هیچ یک از اعضای تیم حق نداشتند تا آن زمان پس از تمرینات به خانه‌هایشان برگردند.

طبق دستور دلورنتیس، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم باید شب گذشته هم پس از تساوی‌ خانگی‌شان مقابل سالزبورگ مستقیماً به زمین تمرینی می‌رفتند اما تنها آنچلوتی و دستیارانش این کار را انجام دادند و همه بازیکنان با خودروهای شخصی خود یا دوستان و اعضای خانواده‌شان به منازل خود برگشتند. آنچلوتی هم در نشست خبری قبل از بازی تصمیم دلورنتیس را نادرست توصیف کرده بود، مانع بازگشت بازیکنانش به منازل خود نشد اما خودش به همراه دستیارانش با اتوبوس تیم به زمین تمرینی برگشتند. او اما بعد از بازی حاضر نشد به تعهدات مندرج در قرارداد خود عمل کند و بدون ارائه هیچ توضیحی به یوفا از حضور در کنفرانس خبری پس از مسابقه با سالزبورگ خودداری کرد که این اقدام احتمالاً با مجازات‌هایی برای ناپولی همراه خواهد شد.

اکنون باشگاه ناپولی با انتشار بیانیه‌ای به این ماجرا واکنش نشان داده است. در این بیانیه آمده است: باشگاه ناپولی اعلام می‌کند، با توجه به رفتار روز گذشته برخی از بازیکنان تیم، این باشگاه از هر مرجع قانونی برای حفاظت از حقوق خود در موارد اقتصادی، مالی، پخش و انضباطی اقدام خواهد کرد. باشگاه همچنین اعلام می‌‌کند که مسئولیت تصمیم‌گیری درباره روزهای حضور تیم در اردوی تمرینی برعهده سرمربی تیم کارلو آنچلوتی است. از امروز تا اطلاع ثانوی، هیچ یک از اعضای تیم حق انجام مصاحبه با رسانه‌ها را ندارند.

گفته می‌شود که اورلیو دلورنتیس بعد از جلسه تمرینی صبح امروز ناپولی، گفت‌و‌گوی تلفنی یک ساعته‌ای با آنچلوتی داشته است. بعد از این تمرین هم اعضای تیم به منازل خود برگشته‌اند و آنچلوتی هم پس از آن زمین تمرینی «کاستل‌وولتورنو» را ترک کرده است.

در همین حال وکلای ورزشی نیز به بازیکنان ناپولی هشدار داده‌اند که به خاطر سرپیچی از دستور کارفرمای خود ممکن است با کسر 5 درصد از حقوق‌شان مجازات شوند.

آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی شب گذشته تیمش به صورت علنی مخالفت خود با مجازات در نظر گرفته شده برای بازیکنانش از سوی دلورنتیس را اعلام کرد و به همین دلیل طبق بیانیه باشگاه، تمام مسئولیت نماندن بازیکنان در زمین تمرینی، برعهده اوست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxllb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال اخراج آنچلوتی بعد از سرپیچی بازیکنان ناپولی!