تاریخ انتشار: 1398/08/23 20:16
کد خبر: 80898

چون جزو بهترین دروازه‌بان‌های دنیا هستم از من انتقاد می‌کنند

سنگربان بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید به انتقاداتی که رسانه‌ها از او انجام می‌دهند توجهی ندارد و خودش را جزو بهترین‌های دنیا می‌داند.

سنگربان تیم فوتبال رئال مادرید اگرچه پنج بازی متوالی کلین‌شیت کرده است، اما او در ابتدای فصل بارها به خاطر گل‌های ساده‌ای که دریافت می‌کرد مورد انتقاد واقع می‌شد. با این حال او می‌گوید که در همان زمان هم توجه چندانی به انتقادات نداشته است.

کورتوا گفت: من روزنامه‌ها را نمی‌خوانم. فقط به چیزی که مربی یا هم‌تیمی‌هایم می‌گویند، توجه می‌کنم. وقتی آنها (منتقدان) خودشان دروازه‌بان نبوده‌اند، چطور می‌توانند سختی‌های این کار را تشخیص دهند؟ من به توانایی‌هایم شک ندارم. می‌دانم که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا هستم و همین موضوع هم سبب می‌شود که از من انتقاد کنند. من اما نگران نیستم، چون در بازی‌های اخیر مقابل سلتاویگو، سویا و اتلتیکومادرید و بازی‌‌های دیگر واکنش‌های خوبی داشته‌ام. در سطح خوبی بازی می‌کنم. به نظر فصل خوبی پیش رو داریم و باید به همین شیوه به کارمان ادامه دهیم.

سنگربان بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید افزود: زیدان به من گفت که سنگربان اول تیم خواهم ماند و خواست که تمرکزم را حفظ کنم. او همیشه به من اعتقاد داشته است. در اتلتیکومادرید و چلسی روزهای خوبی را تجربه کردم و اینجا در مادرید هم فکر می‌کنم که اوضاع برایم خوب پیش رفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zo6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش کورتوا به انتقادات؛ یکی از بهترین دروازه‌بان های جهان هستم