تاریخ انتشار: 1398/12/18 21:06
کد خبر: 68269

لمپارد: تمرکز کامل عامل پیروزی چلسی

فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل اورتون درکنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 لمپارد: تمرکز کامل عامل پیروزی چلسی

فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از آنکه تیمش موفق شد در خانه خود استمفورد بریج حریفش اورتون را 4-0 در هم بکوبد در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

عملکرد چلسی

همه چیز همانطور که باید پیش رفت. یک تیم همیشه به بازیکنانش نیاز دارد. ما امروز مصدومین زیادی داشتیم ولی تنها راه مقابله با این مشکل اعتماد کردن به همدیگر است. وقتی بیلی در هیجده سالگی وارد زمین می‌شود این مشکل نیست. امروز  بازیکنان ما با تمرکز کامل کار کردند ولی نباید به خودمان مغرور بشویم

 

ادامه روند موفقیت چلسی؟

مایل نیستم چنین چیزی بگویم. ما باید در بازی بعدی به مصاف استون‌ویلا برویم و عملکردمان در این بازی را تکرار کنیم. ما در این فصل با فراز و نشیبهای زیادی مواجه بوده‌ایم. باید مثل امروز تلاش کنیم تا نشان بدهیم که می‌توانیم موفق باشیم.

 

بازیکنان جوان

تیم ما ترکیبی از جوان و باتجربه است. هر کسی می‌تواند انرژی مورد نیاز را به تیم تزریق کند.

 

ژیرو و پاسخ دادن به اعتماد سرمربی به او

بله همینطور است. وقتی شما اولی و خصوصیاتش را بشناسید می‌توانید با توجه به این خصوصیات از او بازی بگیرید. او خیلی خوب بازی می‌کند و در رختکن هم فوق‌العاده است.

 

الگو بودن بازیکنان باتجربه

این را درباره کپا هم می‌شود گفت. او نشان داده بازیکن باشخصیت و شجاعی است. راس بارکلی، مارکوس آلونسو هم عملکرد عالی‌ای دارند. هر کس که می‌خواهد بازی کند باید  در تمرینها خودش را ثابت کند. آنها این کار را کرده‌اند.

 

رسیدن به جمع چهار تیم برتر جدول

ما هنوز راه درازی در پیش داریم. باید روی خودمان تمرکز داشته باشیم. همه چیز در دست ما است. من وقتی گفتم روی کاغذ کمتر کسی از ما انتظار دارد با توجه به تصویر کلی جدول این حرف را زدم. ما هنوز راه زیادی در پیش داریم.

 

استفاده از گیلمور در نقش جورجینیو

گیلمور در جاهایی از زمین که کار در آنها خیلی مشکل است صاحب توپ می‌شود. یک بازیکن برای انجام چنین کاری به اعتماد به نفس نیاز دارد. جورجینیو این اعتماد به نفس را دارد و بیلی هم همینطور. او در نیمه اول این را نشان داد و درنیمه دوم حتی بهتر ظاهر شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkd6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حکومت نظامی لمپارد برای بازیکنان چلسی (عکس)