تاریخ انتشار: 1399/02/06 19:23
کد خبر: 64350

بارسلونا پشیمان شد / ستاره جنجالی و گران قیمت ماندگار است

ممکن است فیلیپه کوتینیو پس از بازگشت از بایرن، در بارسلونا ماندگار شود....

 فیلیپه کوتینیو تابستان سال گذشته به صورت قرضی از بارسا راهی بایرن مونیخ شد. بند خرید دائمی ۱۲۰ میلیون یورویی نیز در قرارداد او گنجانده شده ولی بایرن قصد فعال کردن آن را ندارد.

چرخش ۱۸۰ درجه ای بارسا، کوتینیو ماندنی شد؟

در چنین شرایطی او باید به بارسا برگردد ولی گفته می شود، باشگاه کاتالان نیز تمایلی برای حفظ او ندارد و به خصوص دستمزد ۱۳.۵ میلیون یورویی کوتینیو در سال، مانعی در راه جذب بازیکنانی مثل نیمار و لائوتارو خواهد بود. به همین دلیل انتقال کوتینیو به باشگاهی دیگر اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. در این بین اما هنوز هیچ پیشنهادی برای این بازیکن به بارسلونا نرسیده است.

چرخش ۱۸۰ درجه ای بارسا، کوتینیو ماندنی شد؟

طبق ادعای نشریه مارکا، حالا احتمال ماندنی شدن کوتینیو در بارسا بیشتر شده است. گویا کیکه ستین سرمربی بارسلونا نظرش در مورد کوتینیو عوض شده و قصد دارد در فصل آینده از این بازیکن برزیلی در پست دیگری استفاده کند.

 با وجود شایعاتی که می گویند بارسا قصد دارد با پول فروش کوتینیو، زمینه خرید نیمار و لاوتارو را فراهم کند اما مارکا می گوید ستین با عوض کردن پست بازی این بازیکن در سیستم بارسا، از او در فصل آتی استفاده خواهد کرد.

کوتینیو در زمان حضور ارنستو والورده روی نیمکت بارسا به عنوان بال چپ فعالیت می کرد اما ستین معتقد است که از کوتینیو به جای بال، باید در پست شماره هشت یعنی هافبک میانی استفاده شود. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، انتظار می رود فرانکی دی یونگ یک خط عقب تر برود تا به تقویت خط دفاعی بپردازد.

چرخش ۱۸۰ درجه ای بارسا، کوتینیو ماندنی شد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275m8g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بارسلونا به دنبال فروش ستاره گران قیمت خودش