تاریخ انتشار: 1399/08/08 02:25
کد خبر: 52115

توماس توخل: فردا وضعیت نیمار معلوم می شود

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن ابراز امیدواری کرد مصدومیت نیمار جدی نباشد.
 توماس توخل: فردا وضعیت نیمار معلوم می شود

پاری سن ژرمن امشب در ترکیه موفق شد باشاک شهیر را مغلوب کرده و شکست در بازی نخست برابر منچستریونایتد را به دست فراموش بسپارد. اما نیمار در این دیدار به علت مصدومیت تعویض شد و توماس توخل مدعی شد فردا شرایط این ستاره برزیلی مشخص خواهد شد.

توماس توخل گفت: "تعویض شدن نیمار لازم بود. امیدوارم آسیب دیدگی جدی نباشد و فردا باید منتظر آزمایشات باشیم. نیمار درد زیادی نداشت، اما احساس ناراحتی می کرد. در یک برنامه ریزی بسیار فشرده مانند شرایط فعلی، ممکن است چنین اتفاقاتی رخ داده و بازیکنی برای چند بازی مصدوم شود، اما در حال حاضر مطمئن نیستم.

 

 

کیلیان امباپه چندی قبل به درستی توضیح داد که انگار هنوز فصل قبل ادامه دارد و این بازی نهم فصل نبوده و دیدار شصتم است. امیدوارم بتوانیم از موانع عبور کنیم. شرایط آسان نیست، اما ما در لیگ یک فرانسه در صدر جدول قرار داریم و امشب نیز در مسابقه دوم در لیگ قهرمانان پیروز شدیم. بازیکنان احساس خستگی می کنند و ما دوره آماده سازی واقعی را طی نکردیم. در فوتبال واقعا پیچیده است که همیشه باید بدون آمادگی بازی کنیم و حالا احساس می کنیم از نظر روحی خسته شده ایم. شرکت در لیگ قهرمانان در ماه آگوست اثری از خود بر جای گذاشته است.

 

ما می دانیم که می توانیم بهتر بازی کنیم، اما باید بپذیریم که اکنون نمی توانیم این کار را انجام دهیم. شرایط دشوار است، اما من می خواهم از بازیکنانم محافظت کنم، زیرا فکر می کنم آنها همه تلاش خود را می کنند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqpdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خشم PSG از صحبتهای توماس توخل